Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg en sånn i e38'en min jeg altså :P Men man får vel ikke opp info fra obc der sikkert? Spiller egentlig ikke noen stor rolle men..

kommer 5 stk til E-38 .... løp å ;-)

Er det forskjell på spillerne til E38 i forhold til E39 altså?

er vel så si like men det var et eget nr på de fra fabrikk , mulig småting bare .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags GPS/programvare er det?

Har en tomtom men synes selfølgelig det er mer sexy med en integrert sak - men da må GPS-delen funke? Er det gode, detaljerte kart? Kan de oppgraderes? Er det 3D eller bare fugleperspektiv (rett ned)?

Skriv gjerne noen detaljer om dette...

FiGu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags GPS/programvare er det?

Har en tomtom men synes selfølgelig det er mer sexy med en integrert sak - men da må GPS-delen funke? Er det gode, detaljerte kart? Kan de oppgraderes? Er det 3D eller bare fugleperspektiv (rett ned)?

Skriv gjerne noen detaljer om dette...

FiGu

tomtom , som er i SD kortene ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE KJØP! Fikk montert min i dag og ser helt tilbakestående ut. Det blir en to cm stor sprekk oppe. Passformen er fullstendig på trynet. Ellers fungerer obc. Det fulgte ikke med noe kart på min heller og finnes ikke å kjøpe heller. Så blir vanskelig med kart. På tomtom.com finnes ikke til win ce som denne er. Finnes to ute på x, mulig det er en av disse som GS selger. Bortsett fra passformen så var jo dette en god ide, men tror nok jeg skal prøve å få tilbake pengene. Proff installasjon tok nesten tre timer og kostet over 2000kr. Så har tapt en hel del på dette ja.

De bildene som GS viser her er jo svindel siden de er croppet slik at du ikke kan se at anlegget går inn i dashbordet oppe eller tatt rett fra foran for å skape et synsbedrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det spørs hvordan de klarte å bruke så lang tid. De tok betalt for 2,5 timer, men brukte over tre. Jeg lurer på om jeg har fått tilsendt feil modell, men bestilte selv før gs begynte å selge. Problemet er at enheten ikke følger formen på dashbordet, men bøyer seg innover oppe slik at det blir ujevnt mellom listen og enheten. Har du altså klart å få det til at listen går helt jevnt med enheten i en e39? Mulig jeg er litt pirkete og 2cm var faktisk overdrevet, det er kanskje 5mm. Uansett lar jeg den nok være nå.

Ellers er det jo flotte greier, trafikkinfo for å slippe kø og en masse annet. OBC virket, rattknappene virket og ryggesensoren også. Jeg hadde nok heller gått for dynavin enheten dersom jeg virkelig har fått riktig enhet og skulle ha dette i e39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De heter autolyd multimediesenter og ligger st. hallvardsgate i Oslo. Utroligt at de klarte å bruke fem ganger så lang tid som en amatør, mulig jeg ble lurt.

Ja, jeg mener at anlegget ser trøkka inn ut i overkant. Det går ikke jevnt med listene. Man ser det på andre bilder på bildesøk på google "hualingan e39". Kan ikke linke derfra da jeg har explorer på denne og den ikke hentger frem bildelink. Kan ordne det etterpå. Er ikke så farlig som i går da jeg var fyllesjuk i tillegg, men man blir skuffa. Tror de bruker det samme anlegget i x5 og da er det helt strøken passform på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjah, originalen er lik ja. Forklarte for dama og etter hun hadde kjørt så skjønnte hun ikke hva jeg mente. Så ble kanskje litt overpirkete der ja. Dessuten var jeg fyllesjuk og allt føltes litt ekstra vanskelig. I dag syntes jeg den var råflott. Nå må jeg bare finne kart til den. Eneste som ikke funka var tvn, skulle ha dvb-t, men den får ikke signal. Kanskje må kjøpe riks-tv antenne å tejpe fast på taket. Mulig de brukte mer tid pga ryggesensor og rattknapper, men funker gjør det. Har også lyst på litt annet brukergrensesnitt så dersom noen finner noen skins eller lignende så si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...