Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ramme finnes, står delenr på gs.

Usb funksjonen kutta ut etter en dag, tror det er den lille vifta bak som er fuck... Når jeg trykker på usb, så starter den opp usb, men begynner og veksle mellom usb og aux. intervaler på 2 sek ca. Noen som har vært borte i dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GS sluttet å selge disse? finner den ikke igjen om jeg går inn på bilen min.

Er det noen som har sammenlignet lydkvaliteten på disse fremfor mer kjente merker (Pioneer, Sony, Alpine)?

Har tidligere hatt noen Kina spillere og lydkvaliteten var helt rævva mildt sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har E39 525 DAT 2002 mod og var meget misfornøyd med anlegget da jeg kjøpte bilen for 4 mnd. siden (var det helt kjipeste uten DSP).

Begynnte å sjekke litt rundt og kom over både Hauligan og Dynavin.

Etter mye lesing havnet jeg på Dynavin, og har ikke angret ett sekund på at jeg kjøpte denne enheten! Har hatt beåde e39 og e38 med de beste orginalanleggene, så savnet egentlig alt når jeg kjøpte den nye bilen siden denne kun hadde orginal spiller med null navi og null cd-veksler...

Denne har også de kjipeste høytalerne.

Jeg kom over et forum der jeg leste mye på Jeff sine tråder. Sendte han en mail, og etter kun kort tid var Dynavin E-39 min! Han svarte på alle mailer, og var veldig kundevennlig og proff.

Ikke er jeg spesiellt fingernem eller teknisk, men etter å ha mottatt instruksjoner og lest MYE på siden hans fant jeg ut at dette skulle jeg klare å montere selv, og det gjorde jeg! Tok meg ca. 45 minutter.

Bestillte med to stk usb forlengere, har en montert i hanskerom for USB minnepenn den andre har jeg ikke hatt bruk for enda, samt at jeg monterte plug for ipod, denne fulgte med.

Navi IGO 8 for Europa var ferdig installert på den ene av de to MMC inngangene, fungerer utmerket!

Jeg oppfordrer dere som har E39 til å kjøpe denne spilleren, da du har ALT du trenger og mere til. Har iphone 3g, som kobler opp til bluetooth automatisk når jeg setter meg i bilen, og navi, usb, iphod/iphone tilkobling samt mulighet til å spille av DVD, Divx, Avi osv...

Det eneste som man mister er jo OBC, men denne er ikke dødsviktig for meg, eneste jeg savner er jo å kunne nullstille forbruket...

Har ikke helt satt meg inn i mulighetene for tv og 3G her i Norge, men det kommer nok etterhvert (er et alternativ allerede).

sender her linken til siden hans på e46fanatics. Går god for denne karen, han er helt konge! Billig er han også, fikk han til å skrive 400$ slik at jeg slapp full moms, og slapp heldigvis toll (ble tydeligvis ikke tollet). Totalt betalte jeg ca kr 5 500,-!

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=775187&highlight=dynavin

Her er en annen side som omtaler Dynavin, den tar også for seg en vurdering av Dynavin vs. Hauligan (riktignok av leder av Dynavin solutions, men vurderingen er meget fair!)

http://dynavin.freeforums.org/

Om noen har noen spørsmål er det bare å spørre:-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GS sluttet å selge disse? finner den ikke igjen om jeg går inn på bilen min.

Er det noen som har sammenlignet lydkvaliteten på disse fremfor mer kjente merker (Pioneer, Sony, Alpine)?

Har tidligere hatt noen Kina spillere og lydkvaliteten var helt rævva mildt sagt.

Jeg leste en del om Dynavin spilleren på diverse forum. Det jeg fikk ut av lesinga var at lyden ikke dens sterkeste side..... Skal du ha lydkvalitet må du vel over på Alpine f.eks. Har ikke selv hørt denne Dynavin spilleren så mulig jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har sett rundt omkring på diverse forum jeg også, men har ikke sett noen som skriver noe om lydkvaliteten.

Om jeg skulle skaffe meg noe så tror jeg det blir Dynavin da den har mer funksjoner (blant annet mobilt bredbånd)

Men det jeg har lest virker positivt, ser også at Dynavin har vært på messer rundt om og at de har avdeling i Tyskland, så de virker litt mer seriøse enn Hualigan, eneste minuset er at Hualigan spilleren ser bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye frem og tilbake har jeg blitt enig med meg selv, og mener at dynavinspilleren ser mest original ut, både med knapper og overflaten som er litt matt, mens haulinganspilleren har en glansfull overflate og knappene får en litt "billig" finish spør du meg. Synes også det passer bedre med en flat front enn buen som er på haulinganspilleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GS sluttet å selge disse? finner den ikke igjen om jeg går inn på bilen min.

Er det noen som har sammenlignet lydkvaliteten på disse fremfor mer kjente merker (Pioneer, Sony, Alpine)?

Har tidligere hatt noen Kina spillere og lydkvaliteten var helt rævva mildt sagt.

Jeg leste en del om Dynavin spilleren på diverse forum. Det jeg fikk ut av lesinga var at lyden ikke dens sterkeste side..... Skal du ha lydkvalitet må du vel over på Alpine f.eks. Har ikke selv hørt denne Dynavin spilleren så mulig jeg tar feil...

Lyden er ihvertfall MYE bedre enn på orginalspilleren, men som sagt har jeg de kjipeste høytalerne, og derfor er det vanskelig å bedømme.

Blir nok bedre når jeg får installert Stage 1 høytalerne fra Bavarian soundworks:-)!

Anbefaler som sagt Dynavin på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har GS sluttet å selge disse? finner den ikke igjen om jeg går inn på bilen min.

Er det noen som har sammenlignet lydkvaliteten på disse fremfor mer kjente merker (Pioneer, Sony, Alpine)?

Har tidligere hatt noen Kina spillere og lydkvaliteten var helt rævva mildt sagt.

Jeg leste en del om Dynavin spilleren på diverse forum. Det jeg fikk ut av lesinga var at lyden ikke dens sterkeste side..... Skal du ha lydkvalitet må du vel over på Alpine f.eks. Har ikke selv hørt denne Dynavin spilleren så mulig jeg tar feil...

Lyden er ihvertfall MYE bedre enn på orginalspilleren, men som sagt har jeg de kjipeste høytalerne, og derfor er det vanskelig å bedømme.

Blir nok bedre når jeg får installert Stage 1 høytalerne fra Bavarian soundworks:-)!

Anbefaler som sagt Dynavin på det sterkeste!

Fungerer multifunksjonsrattet med Dynavin spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en Hualingan? tror det var det. Ble rett å slett drit skuffa over hele greia så sendte den i retur.

Ikke noe spesielt bedre lyd en original spillern og menyene var trege.

Tror Dynavin er en hel hakk bedre.

Formfaktor var faktisk veldig bra, passa rett inn og så pent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med Jeff, så får vi se om ikke det blir bestillt en Dynavin denne uken.

Blir jeg fornøyd så kommer min Pioneer Avic F910BT for salg :)

Nais:-)!

Han er i alle fall en veldig seriøs kar, såpass kan jeg si! Så lenge du følger monteringsanvisningene til punkt og prikke skal det gå greit. Sleit litt siden det er utrulig trangt å få plass til den digre bunten med kabler, men som det står i anvisningene skal alt UNDER spilleren!

Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...