Gå til innhold

Multimediaspiller til e39 1998 mod


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har kjøpt fra her da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26264136? blir vell ikke så mye billigere å kjøpe fra usa.

Når det gjelder Finn så er jeg alltid skeptisk, spesielt når det er firma eller personer jeg ikke har hørt om før og for mitt vedkommende blir det nok billigere fra Statene til og med når frakten er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt fra her da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26264136? blir vell ikke så mye billigere å kjøpe fra usa.

Når det gjelder Finn så er jeg alltid skeptisk, spesielt når det er firma eller personer jeg ikke har hørt om før og for mitt vedkommende blir det nok billigere fra Statene til og med når frakten er med.

Ja er det jeg å, men sendte de en mail og spurte ettersom de holder til en halvtime fra der jeg bor, de tok seg av reklamasjon og 1 års garanti, og det ser jeg som en fordel da. Men ser det skal være veldig god support til han Jeff da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt fra her da http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26264136? blir vell ikke så mye billigere å kjøpe fra usa.

Når det gjelder Finn så er jeg alltid skeptisk, spesielt når det er firma eller personer jeg ikke har hørt om før og for mitt vedkommende blir det nok billigere fra Statene til og med når frakten er med.

Ja er det jeg å, men sendte de en mail og spurte ettersom de holder til en halvtime fra der jeg bor, de tok seg av reklamasjon og 1 års garanti, og det ser jeg som en fordel da. Men ser det skal være veldig god support til han Jeff da.

Er jo ikke noe problem om de bor en halvtime unna, men for meg så er Trondheim litt mer enn en halvtime unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hentet spilleren i går og innstallert den og må si jeg virkelig er positivt overasket, greitt nok at lyden ikke er helt den samme som på Pioneer Aviv 910BT spilleren jeg hadde i før, men du store min, det er ikke dårlig lyd i denne spilleren likevel, har hatt flere Kinaspillere tidligere men de kan ikke sammenlignes.

Alt fungerer helt supert av det jeg har fått testet foreløpig, har ikke fått montert Dekoderen for Rikkstv ennda + at ryggekamera skal også inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også installert min nå, synes den fungerer veldig bra, lyden er ganske mye bedre enn på original spilleren ihvertfall.

Var litt styr med å få plass til alle ledningene bak spilleren men. Skjermen virker større enn på bildene synes jeg :)

Ja jeg var i grunnen litt skeptisk til skjermen men det ser jo mye bedre ut i virkeligheten, skal montere Dvb-T boksen over hanskerommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppie_Master heter han visst, en liten skrivefeil der. Han hadde en salgstråd her tidligere, men finner den ikke igjen nå..

Stemmer det er meg.

Jeg hadde en salgstråd her inne men de blir stengt hele tiden, prøver å komme i kontakt med Gunnar, men får ikke tak i han og da får jeg ikke lov til å ha salgstråd så lenge han ikke har godkjent meg som sponsor.

Uansett, hva må dere betale for spillerne fra usa, inkludert frakt og moms inn til norge?

Skal se om ikke vi kan klare å matche den prisen, med å gi litt bimmers rabatt :)

Akkurat nå må jeg beklage at alle spillerne vi har hatt er revet bort, så vi har ikke en eneste igjen på lager. Og de på fabrikken til Dynavin har ferie fram til den 10februar, men straks de har fått fingeren ut av hullet sitt. Så skal vi bestille så fort de har produsert DVN-E46 og DVN-E39. Blir å bestille cirka 30 enheter, og enda flere etterhvert som Dynavin klarer å levere til oss.

Kan forstå skepsisen til et ukjent firma, men jeg vil gjøre det jeg kan for å få et godt rykte, gjøre kunder fornøyd og for å være profesjonell. Vi skal ha spillere på lager her i trondheim og oslo når Dynavin klarer å levere varer til oss.

Garanti og reparasjon foregår i de fleste tilfeller slik at når kunden har sendt en enhet til oss, så sender vi ny tilbake med en gang vi har mottatt den som kommer i retur, så sender vi den gammle spilleren til Dynavin og tar oss av den delen. Så kunder som sender inn på garanti/reparasjon vil ha en minimal tid uten spiller.

For alle de som har ønsket å kjøpe spiller av oss og leser dette, så må jeg bare beklage det at Dynavin har gått tom og gått ut i ferie, og at vi ikke klarer å levere spillere før tidligst i uke 8.

Blir sikkert sletta dette innlegget mitt nu, for R Andersen har vært som en Hauk på meg i det siste :wink: Ønsker egentlig ikke å tirre han, med frykt for utestegning. Men jeg får rett og slett ikke tak i Gunnar...

Ellers så kan jeg legge til at vi har spillere til mange andre bilmerker også, ikke alle Dynavin.

Også har vi alt av FK-Automotive produkter, der er det i allefall ikke nå leveringsproblemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...