Gå til innhold

E36 M3 Warsteiner replica


Testpiloten
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg i dag positivt svar fra Statens Vegvesen angående ombygging til 3.2 M3, så da er det i orden. Er vel bare å skaffe seg en perm å ta vare på kvitteringer + dokumentasjon :)

Ellers så fant jeg ut at bilen ble bruktimportert i Februar 2001, så da kan jeg heldigvis godkjenne den etter Februar neste år uten å betale noe effektøknings avgift! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Må gjøre det skikkelig og noe som holder lenge :) folie har jeg ikke vurdert heller.

Folie er veldig holdbart. Hva måtte du betale for bare stripene? jeg hadde ikke gjort det billig for det er jo vanvittig mye arbeid. Hadde du brukt folie kunne du montert bilen ferdig før du hadde fått på stripene så hadde det blitt helt nøyaktig+ at når du en dag skulle selge bilen kunne du fjernet det å fått ett bredere marked. Tenkte bare du hadde skjekka pris osv på foilie før du fikk det lakkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fastpris på lakken. Stripene er nøye maskert og det er andre bilen Automote lakkerer sånn. En som har en E30 M3 på forumet her som fikk sin lakket lik i fjor. Hadde muligens vært lettere med folie men tror finishen blir bedre nå. Med tanke på at det er lagt 2 lag klarlakk etter stripene.

Hadde det skulle blitt helt perfekt kunne jeg fått mellomsliping, da hadde en ikke kjent overgangen på stripene. Men det gjorde jeg ikke.

Blir montering denne og neste uke.

Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått begynt å montere bil, å det er jo det som er mest morro, se at ting kommer på plass! :)

Fått med meg god hjelp fra kameraten min Ole (Ole@automote, her på bimmer).

Idag har vi montert sideskjørt, speil, noen deksler irundt dør håndtak, siderutene bak er løst montert.

Så da er det ivertfall i gang :)

Her er noen bilder av dagens arbeidsøkt:

gjp61ryfvaj1b8kbjmem.jpg

53t3niouc23tr5sfxdnc.jpg

q6h0mp687exp82esgjmx.jpg

acbfvfre5o8rutud2lu2.jpg

xj0y2f4cj48p2s4irc8s.jpg

fqc6tv5y6f9jk9pdn2g0.jpg

3zz1gdzxxzmfo2pqrh9q.jpg

aurq9zptpmr1cbq5vnuw.jpg

a16qgjjvkwvuc8a4fzwd.jpg

Senere i kveld blir det påbegynt dekal montering, det bli skikkelig knall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...