Gå til innhold

Er ikke dette fryktelig billig?


BMW-vet
 Share

Anbefalte innlegg

Når det gjelder heftelser så er det meget viktig å få med i kjøpskontrakten at disse slettes av selger ved salg!

Er det ikke bedre at kjøper betaler inn selv da, og at banken sletter heftelsene?

Så slipper man å stole på selger i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke dette var billig i det heletatt jeg! Elendig lakk og som anonnsen sier, bilen trenger stell for å bli fin igjen! Gått jæklig langt har den også pluss at det er skummelt med motorbytte med hensyn til arbeide som er gjort!

Når det gjelder heftelser så er det meget viktig å få med i kjøpskontrakten at disse slettes av selger ved salg! Ut over det så synes jeg det ikke er noe problem å kjøpe en bil med heftelser på, bare det går riktig for seg! Men synes nå det var en voldsom sum på denna da, og til og med for under en måned siden! Sånt får varsel lampene mine til å lyse litt :roll:

Det er det jeg mener og. Det var jo 28.10.10 det sto den summen med penger, det burde jo ikke vært den summen som ble lånt for å kjøpe bilen det da?

Synes det er litt rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg at denne ville komme opp her ja. Er min bil, men grunnen til at det står 03 er pga jeg trykket bare inn regnr. Å siden bilen er impotert i 03 så var det det den kom opp med, men det er fikset nå.

Heftelser ja, tror dere at br.sund oppdatere hver mnd? NEI, det den står med på heftelser er det beløpe jeg kjøpte bilen for.

Men som sagt, det står kom med bud. Om lurer på noe, så send meg en PM.

AC-pumpa må monteres + fulle gass på ac anlegg.

Motoren ble byttet grunnet dyserass, så det er blitt byttet komplett motor.

Lakken har mye steinspurt, så panser/tak burde lakkeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...