Gå til innhold

E46 deler: Orginal CSL bakluke +++


Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan gi deg 10000,- for alt i annonsen om bremsene er til e46 og om det er med klosser?

Det er veldig lite synes jeg. Har noen flere som har ringt, ang bakluka så for vente å se. Bremsene er til E46. Det følger med alt, untatt klosser dessverre :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. hvorfor skal du ha 800kr mer for din org csl luke enn det div forhandlere skal ha?? sjekket priser 4 siteder denne uka og det ligger javnt på 9000-9500 spørs hvor man kjøper.

kan gi deg 9000 for luke og bremser idag. ser han over byr 1500 for lykter så da får du en god pris for alt sammen. nye klosser er fort 3-4000kr hos PEAN for noe skikkerlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. hvorfor skal du ha 800kr mer for din org csl luke enn det div forhandlere skal ha?? sjekket priser 4 siteder denne uka og det ligger javnt på 9000-9500 spørs hvor man kjøper.

kan gi deg 9000 for luke og bremser idag. ser han over byr 1500 for lykter så da får du en god pris for alt sammen. nye klosser er fort 3-4000kr hos PEAN for noe skikkerlige greier.

Jeg kjøpte luka for den prisen, kvitering følger med så har ikke tenkt til å tjene noe på luka. 9000-9500 for luka, pluss frakt? Er på ferie nå, kommer hjem neste uke så vil sende bildere til flere som er int. i bremsene. Venter med det til jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed, gs og schmiedmann har du prisene, varierte mellom 9000 og 9500. bare å spørre om nice price så får man det :) er du kjapp tar jeg luka og bremsene for 9000,- luka får du aldri i verden mer enn butikk pris for av noen, sånn er verden, folk betaler ikke mer privat enn i butikk. halvpris er normalt da man selger noe privat som er nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koed, gs og schmiedmann har du prisene, varierte mellom 9000 og 9500. bare å spørre om nice price så får man det :) er du kjapp tar jeg luka og bremsene for 9000,- luka får du aldri i verden mer enn butikk pris for av noen, sånn er verden, folk betaler ikke mer privat enn i butikk. halvpris er normalt da man selger noe privat som er nytt

Beklager, men venter til jeg kommer hjem. kjøpte den for 9.800 det er jo neste som i butikken, kommer noen med et greit bud så for jeg vurdere det. Hvorfor skal jeg selge noe for halv pris siden den eies privat og ikke kommer fra butikken? Pluss at den ikke er brukt? BTW bestiller du CSL deler så for du vente 3-4 mnd. De som ønsker å kjøpe CSL deler vet hvor mye de må gi for dem.

Så gjennom PM meldingene mine. Er ikke her for å krangle, men siden du sa at du sjekket prisene å de varierte mellom 9000 - 9500, hvor du nevnte bla. Koed. Hvorfor sa du at du sjekket prisen før hos Koed å da fikk du pris på luka for 7000,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...