Gå til innhold

E30 m20b28 Turbo! Film fra acr s.60


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 906
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser bra ut ;)

Kva effekt satsar du på? :)

motoren er benka til 269whp å 407nm på 0.8bar blir vell å skru opp trykket litt etterhvert :P

Ahaa, da merker du det godt i forhold til original iallefall ;)

Eg har god erfaring allerede ved 0.4 bar og litt større dyser, utrulig artig med litt kvassere clutch og god sperr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut ;)

Kva effekt satsar du på? :)

motoren er benka til 269whp å 407nm på 0.8bar blir vell å skru opp trykket litt etterhvert :P

Ahaa, da merker du det godt i forhold til original iallefall ;)

Eg har god erfaring allerede ved 0.4 bar og litt større dyser, utrulig artig med litt kvassere clutch og god sperr ;)

jepp, er 4puck clutch på den, er på leting etter sperrediff.. men ikke enkelt å få taki :P si fra om noen har en til salgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm.. Er dette noe form for ventilasjon? et rør som går fra innsuget å rett neddi bunnpanna? Kan isåfall ikke være helt bra å kjøre trykk rett neddi bunnpanna?

2l6qa9tjqdxscazrktn8.jpg

Det stemmer, men det går ein slange inn på "lokket" på toppen din, den skal vere strupa også legger man ny slange som har eit filter i enden, evt ein catchtank. Da slepper man trykk i bunnpanna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm.. Er dette noe form for ventilasjon? et rør som går fra innsuget å rett neddi bunnpanna? Kan isåfall ikke være helt bra å kjøre trykk rett neddi bunnpanna?

2l6qa9tjqdxscazrktn8.jpg

Det stemmer, men det går ein slange inn på "lokket" på toppen din, den skal vere strupa også legger man ny slange som har eit filter i enden, evt ein catchtank. Da slepper man trykk i bunnpanna :)

men vill ikke da trykket forsvinne i catchtanken? eller tenker jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm.. Er dette noe form for ventilasjon? et rør som går fra innsuget å rett neddi bunnpanna? Kan isåfall ikke være helt bra å kjøre trykk rett neddi bunnpanna?

2l6qa9tjqdxscazrktn8.jpg

Det stemmer, men det går ein slange inn på "lokket" på toppen din, den skal vere strupa også legger man ny slange som har eit filter i enden, evt ein catchtank. Da slepper man trykk i bunnpanna :)

men vill ikke da trykket forsvinne i catchtanken? eller tenker jeg helt feil?

Denne må du sveise igjen og lage tørrstomp via bånn"røre" som går derifra, det røret er til for at oljen skal renne ned i bånnpanna di, fjerner du røret og sveiser igjen på innsuget, har du et problem, da lagrer all oljen segi toppen din.

Bygg ut en tørrstomp med filter på, slik at oljen blir renset ut, dette er det veldig mange som gjør, på grunn av at oljen skal kjøles, så den ikke blir for varm, og trykket selvfølgelig, dette er på grunn av turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...