Gå til innhold

Her er det nye fotoboksmonsteret,være forsiktig hehe


babjorn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er ihvertfall veldig spent på hva datatilsynet sier om alle disse funksjonene.

Som nevnt i tidligere diskusjoner om temaet er jeg sikker på at dataene som disse instrumentene fanger opp vil lagres, og brukes av spesifike miljøer. Jeg frydet meg forøvrig da etterettningsboblen sprakk for de i går, og mine teorier om at det sitter egne grupper på betaling fra andre stater og gjør etterretingsarbeid om nordmenn for andre land stemte. Det er ikke akkurat noe under at USA stort sett vet mer om deg når du kommer til passkontrollen enn selv norske myndigheter gjør her hjemme.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke på tide med noen aksjoner mot bomringer,fotobokser ???

Hva må til for og sette bomringen ut av spill ??

Ser på fotoboksene rundt omkring så stikker kabelen opp av gresset i kontroll boksen .

Skal ikke mere til enn en boks vaselin. Bare å smøre på linsa. Kameraet tar fortsatt bilder, ikke noe dyrt hærverk er utført, og alle bildene blir uklare, slik at ikke nummeret blir lesbart.

På den annen side er det jo alltid skilt om at det er fotobokser på de strekningene det gjelder, så kan ikke se problemet med å holde fartsgrensen på de stedene... Boksene kommer jo ikke akkurat overraskende på. LITT må en jo få med seg av skilt langs veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli morsomt. Tenk å sette opp denne i en 30-50 sone.. hvor mange holder 3 sekunders regelen der da?! Værtfall om de spotter denne på avstand og bremser ned og danner kø..

ELLER være skikkelig drittsekk mot han bak deg. Bråbremse rett før boksen slik at han blir tatt XD

Popper disse opp, type flyttbare (som det ser ut som på bilde) ønsker jeg meg fotoboks varsler som detekterer signalene som kommer fra denne på avstand, slik som laser varslere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...