Gå til innhold

BMW e46 "one of a kind" - nye bilder på side 5 ;)


joen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette den 328'n som er breddet godt og vel som m3. Mulig sett den på finn elns. for ikke så lenge siden? Utrolig riktig e46 :mrgreen: Nydelig :D

Har ligget leeeenge på finn.no ja ;P Men ser ut til at den har havnet hos trådstarter nå gitt =)

Og det er veldig bra, siden han er på bimmers.no og legger ut bilder =))

Nyydelig bil ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bil :) Bra farge og carbon kombo <3

Men mens vi likevel var halvveis inne på tema: kan noen forklare meg hva som er farlig med å fortelle prisen på bilen sin? No offence trådstarter men jeg har aldri sett problemet med slikt. Om noen spør hva er faren med å svare? Klysete? Hadde skjønt det om man hadde sagt: Aaaaahh shit azz bilen min koster 600 tusen azxzz!

Just asking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bil :) Bra farge og carbon kombo <3

Men mens vi likevel var halvveis inne på tema: kan noen forklare meg hva som er farlig med å fortelle prisen på bilen sin? No offence trådstarter men jeg har aldri sett problemet med slikt. Om noen spør hva er faren med å svare? Klysete? Hadde skjønt det om man hadde sagt: Aaaaahh shit azz bilen min koster 600 tusen azxzz!

Just asking :)

hehe! spørsmålsstillinga, men det er vel kanskje fordi at bilen skal vel selges en gang i tiden

og då er det dumt om eventuelt kjøper kjem og seie ka EG ga for bilen en gang i tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...