Gå til innhold

BMW e46 "one of a kind" - nye bilder på side 5 ;)


joen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene :) Igjen, digg e46 :D

tenkte på det, men gadd ikkje siden eg håper alle her på bimmers er ærlige og redelige borgere ;P

Åpent forum vett :P Men ser den =)

Ser ingnen andre har sagt det, velkommen til bimmers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til trådstarter, hvis du ikke vil vise regnr. kan det være greit å sladde alle bildene :) Igjen, digg e46 :D

tenkte på det, men gadd ikkje siden eg håper alle her på bimmers er ærlige og redelige borgere ;P

Åpent forum vett :P Men ser den =)

Ser ingnen andre har sagt det, velkommen til bimmers :D

Takker og bukker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil! :)

Hvordan er den å kjøre med? Subber det, eller funker det smør?

Den har vel litt småbredda M3-skjermer også denna, hvis jeg husker riktig? Saftige greier :D

Bilen er nydelig å kjøre med!:) funker fint med 3 i bilen (siden der er så stiv) litt subbing framme ved full sving. er breie gtr (dtm) skjermer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh.... sykt! Super grom bil, råeste komboen jeg har sett!

Det var faktisk nøyaktig slik jeg så for meg den ny innkjøpte bilen ferdig. Bare med hvite felger.

Så håper det er greit for deg at det kommer til å bli bygget en bil ganske lik din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at det er litt over 1mnd siden du kjøpte denne??? Møtte den bilen her da jeg kjørte hjem fra Stavanger med nybilen, 17.sept nærmere bestemt :) Husker ikke hvor jeg møtte den, men rundt Førde el noe slik?

Herlig bil alle fall ;) Har en del bilder av den som jeg tok fra et treff da Wuttis hadde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at det er litt over 1mnd siden du kjøpte denne??? Møtte den bilen her da jeg kjørte hjem fra Stavanger med nybilen, 17.sept nærmere bestemt :) Husker ikke hvor jeg møtte den, men rundt Førde el noe slik?

Herlig bil alle fall ;) Har en del bilder av den som jeg tok fra et treff da Wuttis hadde den :)[/quot

Er vel litt lenger siden kanskje, men ja det kan stemme :) kjører ofte i Førde :)

takker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...