Gå til innhold

X5 - E70 in dah house!


Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil.. kjøpte en tilsvarende hos Bilia i sommer (spacegrå), gjort de oppgraderingene du snakker om mht aerodynamik pakke og eksos. Men har så j... problem med å få lastet ned bilder at jeg ikke engang har fått endret avatar.- Lykke til med oppgraderingene :-):)

Monterte du aerodynamikpakken selv? Har forstått det ikke skal være så veldig vanskelig da den bare monteres utenpå originalfangerene.. Og regner med det ikke har noe betydning om det er avtagbart hengerfeste?

Det e sånn me fixe en lørdag ettermiddag, sammen med en kasse øl :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk bil. Er den monacco blå eller sort?

Tror ikke bilen har stop and go cruicekontroll. Det kom først på faceliften. Men bevares mye bra utstyr på bilen.

Stemmer nok det ja! Hadde bare "Stop and go" for mye i hukommelsen etter å ha satt sammen F11 tusen ganger før det plutselig ble X5 i stedet for 5-eren :?

Forvekslet med Cruise Control med bremsefunksjon (kode 544), som vel egentlig ikke er annet enn en helt vanlig cruise control... Ikke særlig inni cruise control - bruker det faktisk aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekk bil. Er den monacco blå eller sort?

Tror ikke bilen har stop and go cruicekontroll. Det kom først på faceliften. Men bevares mye bra utstyr på bilen.

Den er dyphavsblå (skal iallefall bli det etter en skikkelig polering)

Er vel monaco blå tror jeg. Bilia oppga i alle fall det uten av jeg har sjekket med spec lista eller vet 100% forskjellen på disse blåfargene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. kjøpte en tilsvarende hos Bilia i sommer (spacegrå), gjort de oppgraderingene du snakker om mht aerodynamik pakke og eksos. Men har så j... problem med å få lastet ned bilder at jeg ikke engang har fått endret avatar.- Lykke til med oppgraderingene :-):)

Monterte du aerodynamikpakken selv? Har forstått det ikke skal være så veldig vanskelig da den bare monteres utenpå originalfangerene.. Og regner med det ikke har noe betydning om det er avtagbart hengerfeste?

Det e sånn me fixe en lørdag ettermiddag, sammen med en kasse øl :lol:

Jepp, det e akkurat det me gjør - men ser helst aeordynamikpakken e montert på før kassen e heilt tomme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flott bil, skands1. Skal bli spennende å se hvor gjennomført og flott denne blir etterhvert.. :)

Gratulerer med flott bil :-D

Vår neste bil er E70, men må ha V8-utgaven og dem er det desverre få av i Norge.

Syns jeg ser X5 4,8i støtt og stadig ute på finn og det i priser som er under 3,0d... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...