Gå til innhold

...


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg og. Og ikke minst til sommeren er her, så jeg kan bruke den =P~ Har tenkt litt idag, og det er nesten så jeg vurderer å kjøpe inn komplett M-tech 1 kit, foruten vinge, som skal være M-tech 2 eller helt clean. For med dette M-tech 2 styret blir det så mye tilpassing av bakfanger og dørpaneler at det ikke er morsomt engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for en bil. Vill si du står på å får ting gjort, dette må da være en drøm å kjøre etterhvert? Alt nytt i understellet, og nylakkert bil. ;) Sats på M-tech I ja, passer best til preface det, liker ikke helt m-tech II på preface, men men ;) Få ut bilder etter lakkering, omgående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den er ganske god å kjøre nå! Noen vil kanskje påstå at det er for stivt, og litt for mye støy i kupèen pga. GSP girkasseputer, men det er denne stilen jeg liker, hehe. Det som er så kjipt med å velge M-tech 1 igjen nå, er at jeg solgte hele preface fronten til en kompis, og kjøpt ny facelift frontplate m/fanger etc, så er endel bortkastede penger. Har jo også kjøpt inn M-tech 2 bakfanger.. Men vi får se hva det blir til, har fortsatt god tid på meg før sommeren er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...