Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si, utrolig flott prosjekt.

Og det andre, er at jeg er helt enig med OLEZZ.

Mls er vanskelig, hadde mls en gang den var tett helt til bremsebenken den og.

Den begynte å lekke ved 1.4 bar.

Original pakning og o.ringe blokka, alldri vært noe problem. Selv opp til 2,4bar ladetrykk.

Ellers har man jo copperring pakningene til ppf.

Og det toppmonterte grenrøret ser veldig likt ut det vi selger for tiden :)

Bare våres er lagd i 316 stål og 2,4mm tykkelse på godset.

Har sett på det grenrøret du har og de er knall! Eneste minuset er at turbo kommer langt frem da..

Ja, er nok eit poeng ang, o-ringe, men er lite gods mellom syl vegger veit ikkje kor mykje plass det må være mellom ringer??

Veit det er fleire som kjører med MLS på bar i trykk og er der eg har tenkt å legge meg :) Vil gi da ein kjangs til ;) hehe

Ang dei grenrøra er eg veldig fornøyd, som sagt kjem litt langt frem. Men ikkje verre enn at da går etter at wastegaten er flytta bak, + det er veldig lite tilpassing når det gjelder karosseriet noko som er ++++ :D

Når det kommer til spm ditt ang plass til o.ringe. trenger du 1mm pr syl. Dette går fint selv med 85mm borr. så om du ikke har større borr en 85 mm er det ingen problemer med å få o.ringet blokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du gjøre annerledes denne gangen mtp mls pakninga da?

Da må du i tilfelle ha meget god overflatefinish på både topp og blokk, å bruke godt med loctite 3020.

Ikke minst fjærne naglene som holder mls sammen, og lime hvert lag på pakningen.

Naglene som holder pakningen har vært et standar problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her og, sinnsjukt bra prosjekt bortsett fra breddinga da. Er ikkje heilt min smak men den er jo som baken ettersom dei seie :)

Takker.. :D Hehe, sant nok. Men må jo prøve noko nytt, e nok av E36 :)

Joda, godt att alle ikkje følge strømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då ser da endelig ut til at det skal ordnes eg med GT500 kit, etter sinnsjukt mykje mailing att og fram og leiting på nett :)

0hu7ln4uru26o2iz7ehd.jpg

Men eg skal kjøre denne dekoren, Sterlingsilber - metallic, svart tak, motorrom, bur/ interiør og vinge bak :) FINA er byttet ut med AGIP ;)

58m366xbpsto57fkabbb.jpg

Tør jeg spørre hvor du fikk tak i dette kittet, og hvor mye du måtte ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...