Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det, Skillbill! Skal selvsagt ikke lyve om noe som helst til noen, det har jeg ingen grunn til. Har snakket med politiet, dem gidder ikke en gang å ta en telefon til moren eller noen andre. Får kun beskjed om at dette må ordnes opp i privat, som du regnet med.

Men hvordan i huleste skal jeg få ordnet opp i dette da? Uansett om jeg hadde stått på parkeringsplassen hans med 525'n levert tilbake, og bedt om å få tilbake bilen min, så hadde han jo ikke svart telefon, og dermed ganske sikkert heller ikke åpnet døren om jeg hadde ringt på...

Dette har pågått siden Tirsdag 30. November.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at ingen her skal tro at Custom har planer om å lyve for hverken onkel politi eller andre involverte;

Jeg er den registrerte eier av 520'en, altså den ene mamma'n her (hun som IKKE vil bytte bil pga tilstanden til ix'en). "Bilen er i en slik tilstand at en fullstendig kontroll ikke lar seg gjennomføre..." sitat; verkstedet bilen står på.

Advokat og politi er nå involvert i saken, samt forsikringsselskapet som, snille som de er, dekker inntil 100.000.- til juridisk hjelp.

Takk til alle som har kommet med seriøse forslag til løsning på denne kjedelige saken. Brainstorming er flott, keep it coming!

Og til de halvseriøse med gode intensjoner, det dreier seg faktisk ikke om hvem som har den sterkeste pappa'n, men om hvem som har den største mamma'n med de skarpeste tennene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står fortsatt registrert på deg, pitbullblondie. Du har vel også forsikring på den da, regner jeg med. Jeg ville ha fått fortgang i saken da, kan fort bli både dyrt og stygt for deg... Nekter han å gi tilbake bilen så hadde jeg fulgt etter han til han parkerte et sted, så skrudd av skiltene og levert dem til BT med klar beskjed om at ingen andre enn deg kan hente dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, politiet har "viktigere ting" å gjøre. Ettersom bilen fortsatt er din, så er det bare å skru av skiltene. Det hadde jeg gjort i hvertfall.

Ja, politiet har rett og slett viktigere ting å holde på med enn å holde på med slikt tull.

øyvind26:

Regner med du hadde syntes det samme hvis DU ikke fikk utlevert DIN egen bil som en nisse har låst inne i garasjen sin og trua med å kaste nøkkelen... :roll:

Politiet kaller dette en rettsstridig forføyning, og anmeldelse er levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd bilen hans ikke er kjørbar, da kunne du jo blåst igjennom noen fotobokser og dratt på det et par P gebyr også hehe

Vel, da kunne han bare fylt ut at han ikke kjørte bilen på det tidspunktet, og så hadde fører fått regninga istedet.. P-bøtene derimot hadde han vel fått :) Men det er jo egentlig å skyte seg selv i foten.. Man får nå passe på å være den voksne personen i dette tullet..

Jeg hadde ikke ringt politiet og løyet om at han stjal bilen min.

Hvis han begynner å slå på bilen med hammer så blir jo det en erstatning og straffesak for vedkommende i ettertid.

Det er jo ikke løgn? Man har levet tilbake hans bil, ber om å få igjen sin bil. Om han da nekter, HAR han stjålet bilen.. Ganske enkel sak det.. Sier ikke at man skal lyve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd bilen hans ikke er kjørbar, da kunne du jo blåst igjennom noen fotobokser og dratt på det et par P gebyr også hehe

Vel, da kunne han bare fylt ut at han ikke kjørte bilen på det tidspunktet, og så hadde fører fått regninga istedet.. P-bøtene derimot hadde han vel fått :) Men det er jo egentlig å skyte seg selv i foten.. Man får nå passe på å være den voksne personen i dette tullet..

Joda, jeg er klar over det men det var ment som en spøk :wink: , men som damen sier her...belønning for hjelp , det må da finnes noen her inne som bor i nærheten av denne Jørgen hattemaker ? nå har dere sjansen til å leke litt politi med fullmakt i hånda samt at et par personer sikkert blir veldig glade hvis noen klarer å få henta skiltene på denne bilen, hadde jeg bodd i nærheten så hadde jeg nok sikkert funnet på en måte for å få skrudd av de skilta hehe,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har leggi merke til at det er veldig lett og holde med tråstarter i slike saker.

men virker jo som om du kjenner duden litt? hadde jeg skulle bytte bil med en "kompiss" og vi bare hadde bytta og sakt ja vi tar det omreg greiene sener og plutselig hadde han sakt nei tokk cluchen på den og bilen var råtten så jeg gidder ikke og bytte. hadde jeg og blitt en smule forbanna:) så er du er ærlig sjel så bytter du den cluchet og gjør det orgentlig:)

eller du kan sette bilen ved huset hans. og gå opp og si du skal ha nøklene til bilen din. gir han de ikke til deg så står du på trappa og ringer purken og sier at de burde komme fort og ordne opp i detta før du gjør det på en annen måte.

kommer ikke purken da. ja da så roper du opp et par kompisser du tar med deg og går inn i huset og finner nøklene og drar:) finner du ikke nøklene er det bare og sette seg på lur utenfor huset og vente til han skal kjøre. da pleier man og ha med nøklene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har leggi merke til at det er veldig lett og holde med tråstarter i slike saker.

men virker jo som om du kjenner duden litt? hadde jeg skulle bytte bil med en "kompiss" og vi bare hadde bytta og sakt ja vi tar det omreg greiene sener og plutselig hadde han sakt nei tokk cluchen på den og bilen var råtten så jeg gidder ikke og bytte. hadde jeg og blitt en smule forbanna:) så er du er ærlig sjel så bytter du den cluchet og gjør det orgentlig:)

eller du kan sette bilen ved huset hans. og gå opp og si du skal ha nøklene til bilen din. gir han de ikke til deg så står du på trappa og ringer purken og sier at de burde komme fort og ordne opp i detta før du gjør det på en annen måte.

kommer ikke purken da. ja da så roper du opp et par kompisser du tar med deg og går inn i huset og finner nøklene og drar:) finner du ikke nøklene er det bare og sette seg på lur utenfor huset og vente til han skal kjøre. da pleier man og ha med nøklene:)

Kjenner ikke kroppen overhodet, kontakt ble tatt via annonser på autodb.no. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å koste på ei krone på denne bilen. Skulle jeg liksom fjernet all rusten som tydeligvis har kommet på veg hjem også da? Nei, dette får han ta alt ansvar for. Jeg skal bare ha tilbake bilen min/moren min sin, jeg. Vi har allerede dekket utgiftene for å se på bilene i utgangspunktet, inkludert prøveskilt til 525ix'n og eu-kontroll på den. Så strengt tatt burde han henta igjen "vraket" han har prøvd å lure på meg fra verkstedet i Gjøvik selv, men dette kommer da tydeligvis ikke til å skje.

Må vel være en god sjel i området som kunne hentet skiltene på 520'n? Hadde satt enormt stor pris på det! Og som mamma sier, utlover hun finnerlønn! :)

Legger ut bilde i tilfelle.

64as6jkjahdqtyni3rts.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...