Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

spørs om du får en 518 godkjent da..pga vekt...

Godkjenninga er inne hos Biltilsynet, innvilget og klar... Selvsagt...

Men takk for tipset ang den drive flang'en, Morty... Har sendt ham en PM allerede :)

da har du fått til noen mange ikke har fått til.. så gratulerer :) og lykke til med bygging ;)

bt har jo ikke lov til å øke vekt på biler lengre. så var litt rart men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, ting har en tendens til å ta lengre tid enn planlagt. men bra du ikke stresser! bilen blir nok skikkelig grom når den er ferdig. den får vel noen fete alpina hjul? :)

Ja, bilen skal bli bra den. Men jeg er jo en oldschool type, så vi snakker ikke allslags jåleri. Kun ren 80-talls råhet :)

Selvsagt har jeg Alpina-felger til den, jeg har jo komplett delebil som er B7 #238. BTW, jeg kjøpte faktisk dekk til felgene i dag! Men skal få de lakkert i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja dette skal bli bra....

Og BTW.... Mere nye deler skal monteres :)

I dag kommer det forhåpentligvis en lakkerer for å se på jobben med å pusse/lakke motorrom, bagasjerom og dørstolpene.

Men jeg reiser på jobb natt til mandag, så det blir ikke gjort noe mere nå i år desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Nå hadde jeg nettopp besøk av en lakkerer som ville ta på seg jobben å pusse/lakke motorrom osv... Var klar allerede i kveld, men deeeet var jo ikke jeg :)

Men vi får se i romjula når jeg kommer hjem igjen fra jobb, han var iallefall klar han da. Så kanskje går dette fortere enn jeg såg for meg..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...