Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil.

Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS

og på koed 1840kr

På wallothnesch ca 1300kr

Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg byttet frontrute, etter en steinsprut, var det bare fryd og gammen. Like blankt som det var når den var ny. :D

Bremser på alpina er etter det jeg har forstått samme som på 323, men det er ventilerte/borrede bremseskiver foran. Ikke allverden av bremser, men det holdt tydligvis på den tiden. Ikke at det er så galt i dag heller, men i alpene hadde vi alle sammen problemer med bremsene. Litt læringstid og det ble mer hard kort bremsing og ikke bremse hele tiden. Det var willwood, alpina, hartge og orginale bremser. Samme problemer med alle sammen.

Skal prøve å ta en tur nedover til nederland i januar. Sjekke litt opp hva jeg har på alpinaen der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil.

Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS

og på koed 1840kr

På wallothnesch ca 1300kr

Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre.

Jeg ringte gs og hørte og fikk beskjed att den var utgått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk en tur inn på verkstedet i dag da vi ikke skulle på noe familietragedie.. Demonterte bensintanker,bakstilling,forstilling,motor og gir.. Fant selvfølgelig mere rust ved innfestningen til traversen bak.. Kanalene er nylig byttet,men det er gjort såpass dårlig jobb at jeg må ta det på nytt.. Tror jeg bytter hjulbuene også da falsen er litt rufsete+at jeg ser det er rust i skjøten når jeg ser buene innenfra. Her er noen bilder... hpcxq30qjdef2tjhn1l6.jpg3vlhytxz7jhdohxapxc1.jpg2zercg5a6c1c9ttljn5i.jpgwn32yzqa951f2lqs83e2.jpggdwcg8jfprkkujr5egii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil.

Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS

og på koed 1840kr

På wallothnesch ca 1300kr

Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre.

Jeg ringte gs og hørte og fikk beskjed att den var utgått.

Sjekket opp de har delen i Tyskland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket opp de har delen i Tyskland

Det er bra! Vet du om det er noe del å få tak i ved innfestningen til traversen bak? Har sett i katalogen,finner selve bunnen ved baksete men det er jo dobbel plate der og jeg trenger jo den undre delen. Er usikker på hva som følger med.. Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...