Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har akkurat bladd meg gjennom hele tråden din. Fy faen som du har stått på.

Vurderer å begynne å ta den ene e21 min helt ned, men vet ikke om jeg tør når jeg ser hvor mye jobb som kommer til å dukke opp.

 

Takk for det :smile:   Var mye som dukket opp når jeg begynte å demontere ja..,bilen så faktisk helt grei ut før den ble plukket ned. Nå er heldigvis dritt jobben gjort og mye nye

deler er kjøpt inn, så jeg håper å komme i gang snart så jeg får bilen på hjula igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Kan ta en liten mini oppdatering nå. Har fått satt sammen bakstillingen med nye foringer,lager,mansjetter,bolter osv. 

Har også laget bærearmene justerbare siden bilen skal senkes.

Alt ble lakket opp med 2-komponent chassislakk før montering. Calipere er også overhalt med nye tettninger og støvmansjetter.

 

 

 

post-59975-0-64322000-1447008859_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å sliter litt med å få riktige støtdemperene foran. Bestilte først Bilstein B8 Sprint av Koed,men fant etterhvert ut at det var B6 jeg hadde fått,

og de blir for lange med 60mm senking. Fikk byttet til B8, men de er også feil da de er til 45mm fjærbein og 323i har jo 48mm..

Når jeg går i lista til Bilstein finner jeg bare B8 til 45mm fjærbein,men mener jeg har sett 323i med B8 på diverse forum.

Er det noen som har vært borti dette eller vet noe om det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...