Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Pal Ostgard skrev:

Har hørt om det,men trodde det var litt mere modifisering som måtte gjøres og det var jo han på biltilsynet ikke veldig glad i.. EZ er det vel også noe som heter som levere det samme greine som munich tror jeg.

Ser nå at det er EZ og munich sin servo er akkurat samme delen.

Endret av Pal Ostgard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har holdt på å tilpasse E30 luftfilterboks og brakett for å få en litt mer original look på motorbytte. 
Syns det ser litt jalla ut med luftmengdemåleren festa med noe flattjern og et sportfilter liksom. Det drar jo også varm luft inn fra bak radiatoren,mens med den den originale E30 boksen har jo et rør i bånn som drar inn luft fra bak fjernlys lampa/grillen.

90E347B7-A515-4F78-AAF5-1A6DADC06A6E.thumb.jpeg.5ad3ec7fab506c070f58f1ee9e31eae0.jpeg3539BB34-15B1-454C-B3CA-DED631EB8254.thumb.jpeg.3d2b1a4f68e6e6d95096ec7c6ab3e0fa.jpegLitt lakking og vasking nå så blir det bra😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det vært litt skruing i Jula.

Stort sett holdt på med det elektriske på både motor og bilen. Har jo byttet sikringsboks og flyttet den inn i bilen,så har jo blitt en del jobb i forbindelse med det men nå fungerer alt på bilen😃 Mangler fortsatt litt diverse deler før motoren kan startes,men den tørner på nøkkelen nå så det nærmer seg😃

8968251B-4DEE-4525-B63F-ECE5ED20567C.jpeg

97E07084-60EC-4188-A282-2B426C59CF52.jpeg

5ACC6B7B-8AA5-4CAE-B7E7-967C664D606B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, danskiii skrev:

Herlig! Hvor kjøpte du sikringsboks? Lei av å rulle på disse gamle for at lyktene skal fungere 😅

Det er en universal sak jeg fant på eBay. Bare søke fusebox så dukker det opp flere typer. Tanken min var også å slippe å rulle på sikringene en gang i uka😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pal Ostgard said:

Det er en universal sak jeg fant på eBay. Bare søke fusebox så dukker det opp flere typer. Tanken min var også å slippe å rulle på sikringene en gang i uka😛

Ja sett disse før, også selskap som selger dem i usa til blodpris 😅 men da har de med flere sikrings og rele moduler, slik du kan ha flere eller færre av den ene eller den andre. Fikk du med noe slikt? Skulle hatt mer sikringer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir virkelig en flott bil! 

Har brukt dagen idag på å bla gjennom tråden din fra begynnelsen, til slutt, og er mektig imponert over både mengden og kvaliteten på arbeidet du har lagt ned her. 

Gleder meg til fortsettelsen her 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, danskiii skrev:

Ja sett disse før, også selskap som selger dem i usa til blodpris 😅 men da har de med flere sikrings og rele moduler, slik du kan ha flere eller færre av den ene eller den andre. Fikk du med noe slikt? Skulle hatt mer sikringer 😅

Her kan det være flere sikringer hvis du vil. Det er løse moduler så du kan velge hvor mange sikringer/relé du vil ha. Problemet er bare at det ikke følger med flere sikringsmoduler en det jeg har brukt,men det holdt akkurat for meg. Løsningen er jo å bestille 2stk sikringsbokser da har du alle muligheter😃 Betalte ikke mer en 400kr mener jeg,så er jo ikke store kostnaden å bestille to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rednecken skrev:

Dette blir virkelig en flott bil! 

Har brukt dagen idag på å bla gjennom tråden din fra begynnelsen, til slutt, og er mektig imponert over både mengden og kvaliteten på arbeidet du har lagt ned her. 

Gleder meg til fortsettelsen her 😃

Takk for det😃 Har blitt noen timer og år😱etterhvert,men nå begynner bilen å ta form. Er helt sikkert ting som kunne vært gjort bedre men jeg tror helheten blir bra. Jo høyere man legger lista jo høyere blir kostnaden også har jeg funnet ut😛,så et sted må man sette grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke skjedd de helt store tingene i det siste,men har fått på innerskjermer foran og fått dratt dreneringa til soltaket igjennom de isteden for ned i kanalen som det er originalt. Har også modifisert varmeskjoldet over tannstanga litt så det dekker bedre i mot grenrøret. 14D5A445-83C1-4900-B507-E63026B5A2D7.thumb.jpeg.2f3383510ff605e47579cb021996f3ec.jpeg10FD5F28-42DE-4F46-B762-5BA73239E074.thumb.jpeg.97669a7958b3f67f0daa74d4ebc8213d.jpeg4473829C-092B-4BFD-8186-03A7D599A212.thumb.jpeg.a0e8d77e57b98e872ab961bcd76b59c1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...