Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Phua, da har jeg lest meg gjennom 42 sider og 12 år 😅 Må si du er en tålmodig sjel 😉

Men hvorfor ikke. Greit å fordele tid og penger. Skjønner at det har gått med store summer men med et sånt resultat som dette her så må det vel være verdt det så det holder.

Et fantastisk resultat. Rett og slett skapt deg en ny E21 😉 Fytti katta så flott den er. Rett og slett en perle. Her får du virkelig noe å kose deg med på fine sommerdager. Veldig tilfredsstillende å se sånt arbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bimmerlorris skrev:

Phua, da har jeg lest meg gjennom 42 sider og 12 år 😅 Må si du er en tålmodig sjel 😉

Men hvorfor ikke. Greit å fordele tid og penger. Skjønner at det har gått med store summer men med et sånt resultat som dette her så må det vel være verdt det så det holder.

Et fantastisk resultat. Rett og slett skapt deg en ny E21 😉 Fytti katta så flott den er. Rett og slett en perle. Her får du virkelig noe å kose deg med på fine sommerdager. Veldig tilfredsstillende å se sånt arbeid. 

12år ja🤔tia flyr,har blitt mange arbeidstimer også..😛 Det er jo en del av hobbyen som jeg koser meg med selv om det skal bli deilig å få den ferdig😉  Om jeg hadde fått igjen pengene hvis jeg skulle solgt er jeg usikker på,men det har aldri vært noe jeg har tenkt på heller. Har bygd den som jeg vil og handlet det jeg vil/har hatt muligheten til,så får verdi bli det det blir. Skal ikke selges på mange år/aldri uansett🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pal Ostgard skrev:

12år ja🤔tia flyr,har blitt mange arbeidstimer også..😛 Det er jo en del av hobbyen som jeg koser meg med selv om det skal bli deilig å få den ferdig😉  Om jeg hadde fått igjen pengene hvis jeg skulle solgt er jeg usikker på,men det har aldri vært noe jeg har tenkt på heller. Har bygd den som jeg vil og handlet det jeg vil/har hatt muligheten til,så får verdi bli det det blir. Skal ikke selges på mange år/aldri uansett🤠

Det er du og project binky på youtube, man kommer i mål engang, men det er prosessen dit som er veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er E30 grenrøret ferdig modifisert og montert for siste gang. Laget nytt girkassefeste og fortsatt litt videre bakover. Kommer til å gå over til et singel 2.5toms rør/potte bakover for å få bedre plass forbi traversen for så å gå tilbake til 2tom ut til hver potte.60278B3A-BD16-4C54-8FBB-3DD34A214A95.thumb.jpeg.50b2800ee522b8cbf238bf54ba75ebe5.jpeg Alle skjøter som ikke skal være delbare blir sveiset butt i butt med støtte hylse inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

B8349005-9DC6-4AD0-90E2-9AD3FF5F59A3.thumb.jpeg.066c2298e8303df443bd337957220119.jpeg300F59C8-70BD-4D80-A314-43A533A53546.thumb.jpeg.8e33e785bbcc9bf2879f5c832bd78168.jpeg72369735-99E3-4DD9-9357-344A6FF68E76.thumb.jpeg.cb3838082508e9c0c6f62ef2bb23cc44.jpegB7805E37-B5FC-420D-8FC3-8803276F722F.thumb.jpeg.d1a09ce78acecc89075f443ba0f6bd5d.jpegDa var garasje sesongen i gang igjen😀 Ombestemte meg litt med eksosen..,valgte å gå over til et rør rett etter grenrøra istedenfor å gå med to rør forbi girkassa. Går selvfølgelig over til to rør igjen etter traversen.Nå er det bare å få laget ferdig ut til bakpottene før alt skal ned igjen og helsveise skjøtene som er punktet. Nærmer seg oppstart nå🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Sørlendingen skrev:

Ser ut som den eksosen der blir bra ja😎

Håper på mange oppdateringer med bilder fra deg framover nå siden garasjesesongen er igang😄👍

Har handlet mye deler i sommer så burde være mulig å få gjort mye nå framover. Tror jeg i grove trekk har nesten alt jeg trenger,er vel «bare»et sett med hjul og få sendt bort setene til omtrekking som jeg ikke har helt kontroll på ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...