Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig bra å se fremgang her Pål og misunner deg big time denne e21en.

Pernezz:

Her har du bygd deg en meget flott e21 på alle måter og gleder meg til å få sett den live .😀

Denne må jo gå godt med den motoren .

Fine biler begge to 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sveigis skrev:

Veldig bra å se fremgang her Pål og misunner deg big time denne e21en.

Pernezz:

Her har du bygd deg en meget flott e21 på alle måter og gleder meg til å få sett den live .😀

Denne må jo gå godt med den motoren .

Fine biler begge to 😀👍

Takker for det Jan :-) Bilen er langt fra strøken, og har sine mangler, skraper og diverse rundtom. Men hadde den vært strøken så hadde jeg ikke turt å bruke den til det jeg har lyst til, nemlig en frisk kosebil om sommeren, samt kunne gasse litt på E30Meet (og hvis det dukker opp andre muligheter også). Neste på tapetet når det gjelder denne er å godkjenne den med motoren, og før jeg gjør det så blir det E34 540 bremser foran og bak, samt å bygge om til E30 bakstilling. Har allerede fått et skriftlig svar på at denne bilen kan godkjennes ombygd med 310 hk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pernezz skrev:

Takker for det Jan :-) Bilen er langt fra strøken, og har sine mangler, skraper og diverse rundtom. Men hadde den vært strøken så hadde jeg ikke turt å bruke den til det jeg har lyst til, nemlig en frisk kosebil om sommeren, samt kunne gasse litt på E30Meet (og hvis det dukker opp andre muligheter også). Neste på tapetet når det gjelder denne er å godkjenne den med motoren, og før jeg gjør det så blir det E34 540 bremser foran og bak, samt å bygge om til E30 bakstilling. Har allerede fått et skriftlig svar på at denne bilen kan godkjennes ombygd med 310 hk. 

Gøy å lese .😀

Er nettopp det jeg liker det du har gjort.

En bil som ser bra ut og samtidig kan brukes .

Ser frem til fortsettelsen her og ja denne skal jeg sitte på med til sommeren 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pal Ostgard skrev:

Ser bra ut det motorrommet der Pernezz,jeg skal ha M20B25 så jeg skal beholde original ekspansjonstank og kanskje spylertank.Ser at du har lik radiator som jeg har kjøpt også☺️

Ja, den radiatoren fungerte fint når jeg var ute på Rudskogen på torsdagen på E30Meet👍🏼 Jeg var jo nødt til å modifisere den med tanke på inn- og utløp pga motoren. Og så var ikke de festene i bunnen helt 100% fra den kinesiske produsenten, så jeg måtte «smi» litt av gummien den står på. Men alt i alt er jeg fornøyd. Det som ikke er med på bildet av motorrommet mitt er det at jeg har ordnet meg spylerpumpe og tank oppi en metallbeholder laget for en Jägermeister-flaske😉 Og så er det kommet på plass et fjærbeinsstag fra Wiecher👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Da fikk jeg gjort litt i helga,nye bensintanker,påfyllingsrør pluss diverse slanger på plass. Fikk også begynt på på soltak og taktrekk montering. Har fått montert nye drenerings slanger,isolasjonsplatene i taket og tatt den første prøvemonteringen på den nye taktrekke i svart nirox. Tror det gjør seg😀

A183CA22-B5FE-4137-B8E4-82BF0C68B323.jpeg

A14351CA-3A2C-4792-9E48-203AB7BBB4FE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...