Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Har to biler jeg driver og fikser litt på.
Går ikke så fort, men regner med de er kjørbare med skilter til sommeren.

6 serien skal få fult M-tech plastikk. "mangler sideskjørter så er det noen som har, så rop ut"
ellers så skal den senkes litt mere og få bredere ytter ringer på felgene.


e9izptn3sbdhpk95yml3.jpg
lkmcmefvgckrfcnp8yhx.jpg
i3v9c6titawj6sx8duuf.jpg

3 serien regner jeg med og få kjørbar til sommeren også.
Må skifte motor i den og skifte litt foringer så får vi se om den blir eu godkjent.

ud3nwaogyctryf34v4zg.jpg
qm2i12e06z798yp7lu76.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har BÅDE E21 og E23 du ja, Lucky bastard :lol: Skal følge godt med i denne tråden :)


Ja var heldig og fikk E24`en i bytte på en bil. Har hatt E21 i en stund nå, og bare samlet div deler til den.
Men jeg har en plan om og begynne og bygge/skifte deler på den til våren.
Men ting tar tid. Har en Trans Am som må få ny motor også, og den er første pri.....
wlgg4mhpx5pnvfc1x6vd.jpg
Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 serien ble kjøpt oppe i troms fylke, så jeg fikk en kompis til og hente den ned til narvik og så sende den til meg.
Så var rimelig spent på hva jeg hadde kjøpt meg, siden jeg kjøpde den usett.
Men bilen er bra den, er litt rust som må fikses.

Slik så den ut når den kom til drammen med toget.
Og så fikk jeg tak i harge felger så de måtte jeg jo ha. Manglet lokkene i de, men det fikset en kjenning.
npg0cze57l3g3dklzz10.jpg
pnkoe1b1gpfsyn5qgcqy.jpg
cw1da6psne7zhnylmxk8.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, 2 drømmebiler dette :wink:

Er det 17" RS du har der? Hvilken bredde tenker du på å ende opp med?

Er det en 323i den E21`n din? :)

Det er 17" ja

Må se til sommeren hva jeg klarer og få plass til. Har funnet en som selger ringer i alle størrelser i tyskland. Felgene er 8.5 nå men tror det blir 1" større foran og 2" heller 2,5" bak.

Skal bli skikkelig "tysker" stuk på denne tenkte jeg.

E21 er bare en 320 nå men det kommer en 2,5 med 3 doble gassere etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerstuk er tøft ja :)

De Hartgefelgene dine blir vel lakkert i original sølv igjen etterhvert går jeg ut i fra? Knalltøffe felger hvertfall. Har liggende et sett 16" 4x100 selv i tilfelle man skulle få bruk for de igjen :wink:

Men er det originale deksler på dem forresten? På mine er det sånne deksel som du bare trykker på plass. Ser ut som disse er skrudd fast sånn som på 17" og større? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskerstuk er tøft ja :)

De Hartgefelgene dine blir vel lakkert i original sølv igjen etterhvert går jeg ut i fra? Knalltøffe felger hvertfall. Har liggende et sett 16" 4x100 selv i tilfelle man skulle få bruk for de igjen :wink:

Men er det originale deksler på dem forresten? På mine er det sånne deksel som du bare trykker på plass. Ser ut som disse er skrudd fast sånn som på 17" og større? :)

De hartge felgene blir sølv med gull eiker, bilen skal lakkes marrakersch braun så da tror jeg det blir bra med gull eiker. Dekslene fikk jeg en til og dreie til meg, ble langt billigere en og kjøpe nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fargevalg :wink:

Har faktisk mine gamle deksler liggende ennå. Jeg kjøpte nye kun fordi to av dem satt litt dårlig pga. litt defekt plast på låsemekanismen. Kan nok fikses. Men siden du likevel ikke skal ha helt original look er det sikkert ikke så viktig hvordan disse dekslene er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fargevalg :wink:

Har faktisk mine gamle deksler liggende ennå. Jeg kjøpte nye kun fordi to av dem satt litt dårlig pga. litt defekt plast på låsemekanismen. Kan nok fikses. Men siden du likevel ikke skal ha helt original look er det sikkert ikke så viktig hvordan disse dekslene er? :)

Jeg er ikke så nøye på og ha det originalt, bygger det slik jeg og pengeboken synes det er ok... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...