Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Hva motorfester bruker du for å få i m30?

Fikk låne noen originale Alpina fester som jeg lagde kopi av, så da står den slik den skal stå. Og så fant jeg en gearkasse travers som passet rett på. "Kjekt at man samler på litt deler slik at man har og velge i."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da får jeg tak i framskjermer til E24'en fra V12Georg,det blir bra da mine er helt opprustet.Må vel prøve og få bestilt litt deler i vinter slik at jeg kan få den rustsveiset til sommeren.

Er jo veteran til neste år også, så er vel på tide og få skilter på denne nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

DSC_1448.JPGDSC_1614.JPGLite som har skjedd med prosjektene mine den siste tiden, men har nå fått samlet litt deler innimellom.

Fikk tak i en til 262/265 5 trins kasse som jeg skal bruke i 335i denne kassa har uttak for speedometer vaier. Og så datt det inn et Alpina ratt som også har fått plass i 3 serien.

 

Ikke bare bilene som har fått nye deler, måtte til med noen bolter bak i ryggen på meg også, men nå håper jeg at det blir litt mer fart i meg også nå som det ikke gjør så fryktelig vont hele tiden.

DSC_1405.JPG

 

 

post-53510-0-49883200-1428523505_thumb.j

 

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så "inn" med justerbart senkesett, så fik montert et slikt på ryggen.

Jeg har slitt med at ryggen har ligget borti nervene, så har hatt så sinnsykt vont ned i føttene. Så ble stivet av et lett og justert litt til siden, så nå har jeg litt "klaring" til nervene.

Så har fått en ny værdag, så nå blir det litt lettere og få gjort litt med bilene igjen, og så blir det vel litt mer kr for og kjøpe deler også når man får kommet seg i jobb igjen.

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Da har man fått gjort litt med 3 serien.

Fått satt opp den andre 265 kassa jeg fikk som hadde uttak for speedometer vaier, og så har jeg fått kortet inn mellomakslingen. På første forsøk så hadde de laget den 8mm for kort, men det var bare og komme inn med akslingen igjen så forlenget de den med 8mm og hadde den klar neste morgen igjen. Så må virkelig skryte av behandlingen som GKN på Lørenskog ga meg.

Så nå er det bare og hente meg litt eksosdeler for og sveise inn en mellom potte og få tak i en radiator, så er det ut på prøvekjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...