Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fått gjort noe som helst med E24`n ennå nei :( Har funnet ut at jeg skal sette bort alt av sveising, pussing og lakkering da jeg ser min begrensning både mtp tid og kunnskap om dette. En erfaren sveiser gjør jo dette på noen kvelder, men så var det det å finne en som har tid da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

I dag fikk jeg luftet 3 serien en tur. Den har ikke vært kjørt med på flere år.
Var litt bremser og slikt som hang på litt, så før jeg drar på eu kontroll med den til våren så må jeg nok gå over de litt.
Men ellers så fungerte den fint.
j0j7sicawgxv8gud89x0.jpg
c0hhcuca4w2xof1877jr.jpg
6m2wjmsq0iikfm7wdxwc.jpg

Og så har jeg fått hentet delebil til 6 serien. Så da får jeg endelig fikset det som ikke vil virke på den.
Og så har jeg jo en 3.5 motor og pakke i 3 serien, slik at det blir litt fart i den også. :twisted:
o54mjks2pffrkarpf0co.jpg

Er det noen som har motorfester til M30 motoren for og sette i E21? [-o<

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg dro til malmø og hentet delebilen "635csi" så hadde jeg med meg en godsak fra oslo til malmø på hengeren.
Det var en E12 M535 som var meget bra stand "strøken" ble litt skitten av og henge bak på hengeren desverre. Men her er nå noen bilder av den.
l8dpjcyp69d6efbbvevg.jpg
n0pi53zpxyggk5yd4gen.jpg
pr6cs6h0uyfnlavygvjv.jpg
kiy2zq1en62690ha42nm.jpg
9x23rykm5ph5p0j4qprb.jpg
g86cmqhz3lbedwd32dt0.jpg



Fikk lastet av 535 og på med 635 så var det bare og sette kursen hjemover.
Det ble en lang dag, men veldig kjekt med delebil som har de delene jeg trenger for og få min i orden. :applause:
hhpby3d86bnq3cti1uzi.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Ja man blir vel egentlig aldrig ferdig med en bil.

Men med 6 serien så ser det nå litt lysere ut med alle delene jeg fikk kjøpt/fikk av johnja + delebilen jeg var heldig og fikk av en svenske.

Så til våren når jeg har fått den hjem fra vinterlagring, så blir det og bytte litt deler og få det meste til og virke.

Så får vi se om det blir litt rustsveising i løpet av sommeren også.

3 serien skal bare eu godkjennes og nytes i sommer. Kommer kanskje litt lakk på den også, hvis det blir noen kr til overs. [-o<

Så blir det motorbytte i den ved en senere annledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter da etter nedre del av rattakslingen som vises på tegningen som nr 12
Jeg trenger en slik for og få satt på servotannstangen. Denne akslingen er kortere og det nedre leddet er løs del på denne, mens på tannstangen uten servo er det nedre leddet en del av akslingen og akslingen er lengre.

Dette er til E21

Hvis noen kommer over en slik, heller ser noe slikt for salg. Så hadde det vært fint om dere kunne tipse meg.

5vgkvg8gzq77mmpgc1bf.gif

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...