Gå til innhold

BMW dieselmotorer


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Gabz skrev:

Er jo basically den samme, ja. 

Er det jeg har fått inntrykk av, også. Skal bli godt å gå tilbake til E39.

Dagens forsøk på å løsne dyse nr 2. Men den løsna pokker ikke, nr 1, 3 og 4 derimot, kom fort av. M47d20 hvis noen lurte.
Vi prøvde 3 mann å få den løs, ikke med rustløser engang. Tips? Tenkte å stikke til verksted i morra og høre om de har noen pris på dette - blir garantert et par tusenlapper, hvis de har noen metoder å gjøre dette på... :P
Verktøyet kom helt fra England og ble bestilt kun til å gjøre denne jobben :P

12670596_10207599610882556_6585671481298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellå! Sitter å ser på e92, ser noen 320d har 177hk og noen 163hk, er det kun software som skiller, sånn at man kan hente like mye ut av en 163hk som 177hk utgave ?  Fant ikke noe 100% konkret svar på ett kjapt søk, så tenkte å høre med ekspertisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2016 at 23.50, Shattered skrev:

Er det jeg har fått inntrykk av, også. Skal bli godt å gå tilbake til E39.

Dagens forsøk på å løsne dyse nr 2. Men den løsna pokker ikke, nr 1, 3 og 4 derimot, kom fort av. M47d20 hvis noen lurte.
Vi prøvde 3 mann å få den løs, ikke med rustløser engang. Tips? Tenkte å stikke til verksted i morra og høre om de har noen pris på dette - blir garantert et par tusenlapper, hvis d

e har noen metoder å gjøre dette på... :P
Verktøyet kom helt fra England og ble bestilt kun til å gjøre denne jobben :P

 

jeg har pleid å bruke glidehammer fra biltema med påsveiset mutter med riktig gjenger til dysene.

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Karosseri/Glidehammer-2000016770/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være litt stygg, men det får bare være. Hvordan kan man selge software tuning,og stå inne for kvaliteten, uten å vite dette? Det ligger nemlig helt åpenlyst i programvaren. Dette er ikke til deg personlig, men det er flere leverandører som mener de er veldig flinke, så ser jeg i programvaren at de ber om mer ladetrykk enn det MAP sensor kan lese.

For å svare på spørsmålet så spørs det på euro versjon. Dersom MAP sitter bakpå innsuget (altså mot fører) på m57n så er den 3 bar. Dersom den sitter på siden av innsuget (altså mot panser/hjulhus) så er det en 4 bars sensor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, TRF-Racing said:

N47 med 163hk er identisk med n47 177hk.

Du vil dog ofte ikke få lik effekt ved tuning med mindre du går til noen som faktisk kan sakene sine.

Takk for svar, da regner jeg med at en tur til Rena-traktene vil gi meg like mye futt i en eventuell 163hk utgave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...