Jump to content

BMW dieselmotorer

Recommended Posts

• Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er 2016 sesongen for TRF 330d WTCC oppsummert med bilder og info her: Følg med på TRF Performance loggen for gode tilbud, konkurranser, nyheter og artikler! Gå inn på: http://bimmers.no/b

Vel, dere er inne på noe. Godt spotta med e46 VIN, for det er litt av poenget her. Det er også en DDE6, som for eksempel står i e6x, selv om denne er utvendig lik med DDE5 som står i sen e46. "Pr

Mulighet for å få seg TRF Performance produkt, helt gratis! http://bimmers.no/topic/804348-julekonkurranse-med-flott-premie-fra-trf-performance-oppdatert/   Jeg synes dette er et svært bra forum, o

Posted Images

hei, jeg har en e46 320d som plutselig sluttet å gå bra, går normalt på tomgang og dritdårlig i gir, må jo opp på nesten 3000rpm før den drar i litt å jeg kan gire om. fjusket noen ganger på lange hompete turer og når det var under -5c. lurer på om dette kan være lmm? bilen blir heller aldri helt varm, da må den stå på tomgang, å over +6c ute, med en gang jeg kjører synker den. Håper på ett svar her:) bilen går som ett dass...

Defekt lmm begynner her å bli et reelt problem. Og nok en gang, den vil ikke gå “helt i stykker” bilen din vil bare begynne å gå dårligere (og mer ujevnt)

bilen min går ikke ujevnt, annet enn når den er under -5c da fjusker den og går bra. kan det være pga av lmm?

maf kan forårsake mye rart, bla annet "som plutselig sluttet å gå bra, går normalt på tomgang og dritdårlig i gir, må jo opp på nesten 3000rpm før den drar i litt å jeg kan gire om."

Men du kommer ingen veg uten en ordentlig diagnose (ikke lese feilminnet)

Er det ingen på øra som har diagnose apparat?

BMW er jo relativt populært der ute hos de litt yngre menneskene.

For det letteste er å ta en diagnose på LMM (HFM) for å konstatere om den er defekt. Der vil verdiene vises i klartekst, både i øyeblikket og hva de skal være. Om man bruker DIS ihvertfall.