Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":30zlylpr]Det vi vil vekk fra er disse postene som kun er internt totalt uinteressant småsnakk mellom brukerne.

Av typen

"Jeg kjeder meg"

"Jeg også"

"men i helga pulte jeg ei dritfin dame"

"Kult!"

osv, som det har vært MYE av i det siste.

E36Cab1 har skjønt det :)

Akkuratt det kan jeg skjønne, men det burde blitt oppretta en egen off-topic avdeling (som de aller fleste forum har). Som regel teller ikke innlegg i off-topic delen på postcounten, for de som bryr seg om det..

Jeg har fått svar på mye rart i tulletråden som ikke har noe å gjøre med bil, men ikke er lett å finne utav sånn helt uten videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden pediaFredrik ikke er online, måtte jeg ta en syk googletur

det er en EMW 340

Kilde

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_340

Nå er jo den første tulletråden borte, men hvis jeg ikke husker helt feil var det et bilde av denne bilen der. EMW (senere Wartburg) er nevnt flere ganger her inne pga. delingen av Tyskland etter WW2 og ikke minst familien Quandt´s interesser i BMW både før og etter krigen (eierfamilien bak BMW).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden pediaFredrik ikke er online, måtte jeg ta en syk googletur

det er en EMW 340

Kilde

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_340

Nå er jo den første tulletråden borte, men hvis jeg ikke husker helt feil var det et bilde av denne bilen der. EMW (senere Wartburg) er nevnt flere ganger her inne pga. delingen av Tyskland etter WW2 og ikke minst familien Quandt´s interesser i BMW både før og etter krigen (eierfamilien bak BMW).

Hhm Okei, vet ikke hvorfor men har sanser for den, googla endel etter den før, men aldri funnet så mye info :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere denne her ? værste er jo at den gikk på TV :D

Hehehe... om ikke annet er reklamen til ettertanke når man selv har barn i den alderen (også selv om jeg ikke løper etter madammen i stuen med grisekostyme)... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit nokk med all den svada-"chattinga".... men tror fremdeles dette kommer til å bli vanskelig å opprettholde siden INGEN kommer til å lese første innlegget når side 2-3-4 osv kommer.

Det gikk over 1 år før jeg faktisk klikket på side 1 på den første tulletråden for å se hva som fikk den til å vokse til over 4000 sider (huske ikke eksakt tall).. tenk om det hadde stått noe viktig der om regler for innlegg?

tror reglene kommer til å bli brutt så fort tulletråden begynner å vokse... men men.. vi får jo prøve så godt vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere denne her ? værste er jo at den gikk på TV :D

Hehehe... om ikke annet er reklamen til ettertanke når man selv har barn i den alderen (også selv om jeg ikke løper etter madammen i stuen med grisekostyme)... :lol:

Skulle vært flere sånne reklamer,dvs humoristiske,da flesteparten er jo bare noe tragiske greier en blir kun drita leie av å se gjentatte ganger :applause:

Ler fortsatt godt av denne,spesielt av foreldra når de blir ferska og deretter begynner å le,samt det utrykket til han gutten som ser lettere brydd og samtidig lattermild ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tulletråden ble slettet, syns nå jeg. Den har gitt meg daglig noe interressant å lese på, og jeg finner det faktisk temmelig morsomt å lese hva andre skriver til hverandre og hva andre finner på osv. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på do på jobb og leser tulletråden, eller sitter i lunsjen og leser; bare for å slappe av..

Håper denne ikke blir så kjedelig som jeg frykter den blir, vis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre på når jeg kjeder meg på jobb osv :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere denne her ? værste er jo at den gikk på TV :D

Hehehe... om ikke annet er reklamen til ettertanke når man selv har barn i den alderen (også selv om jeg ikke løper etter madammen i stuen med grisekostyme)... :lol:

Skulle vært flere sånne reklamer,dvs humoristiske,da flesteparten er jo bare noe tragiske greier en blir kun drita leie av å se gjentatte ganger :applause:

Ler fortsatt godt av denne,spesielt av foreldra når de blir ferska og deretter begynner å le,samt det utrykket til han gutten som ser lettere brydd og samtidig lattermild ut :lol:

Ja noen reklamer er jo så alt for laange! grei nok første gangen, men ser man litt på tv. Ser man jo den samme reklamen 10 ganger på en kveld :lol:

håper jeg løper etter kona når jeg er så gammel, og ikke nabo kona :sly:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å ha det like moro(eller moro i det hele tatt :? ) med en FWD bil på bane som det gjør med RWD?

Lurer på å kjøpe meg en billig røver som skal lettes for kiloer,ellers stort sett urørt mht motor, og deretter kun brukes til å ha det morro på bane med nemlig :)

Noen erfaringer der?

Edit: Dette fordi eg sannsynligvis ikke blir ferdig med 550'n til løpa begynner,så blir dette for et substitutt å regne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å ha det like moro(eller moro i det hele tatt :? ) med en FWD bil på bane som det gjør med RWD?

Lurer på å kjøpe meg en billig røver som skal lettes for kiloer,ellers stort sett urørt mht motor, og deretter kun brukes til å ha det morro på bane med nemlig :)

Noen erfaringer der?

Edit: Dette fordi eg sannsynligvis ikke blir ferdig med 550'n til løpa begynner,så blir dette for et substitutt å regne :)

Drifting eller sporkjøring ?

RWD kan jo brukes til begge, hadde ikke vært i tvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledningen Gary Moores bortgang, kan vi vel høre denne slageren igjen:

Synes i utgangspunktet sangen er kjedelig, men soloene er jo gull :)

FWD fungerer jo bra ref. BTCC, STCC osv, men det er jo god underholdningsfaktor når rompa slipper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tulletråden ble slettet, syns nå jeg. Den har gitt meg daglig noe interressant å lese på, og jeg finner det faktisk temmelig morsomt å lese hva andre skriver til hverandre og hva andre finner på osv. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på do på jobb og leser tulletråden, eller sitter i lunsjen og leser; bare for å slappe av..

Håper denne ikke blir så kjedelig som jeg frykter den blir, vis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre på når jeg kjeder meg på jobb osv :mrgreen:

Tulletråden er jo her, den forrige var ikke en tulletråd med da en chattekanal, som vi skal prøve å få ordnet her etterhvert. Men om du ser på antall svarte innlegg i den nye tulletråden(denne her altså), så er faktisk de fleste enige med oss moderatorer at det ble for mye snakking. (Se hva som blir nevnt som eksempler på forrige side).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...