Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig TRF, men vi kan iallefall konstatere at Wicky uten videre harselerer med folks meninger (hva de har skrevet og ikke skrevet) samt har dyp mistro til folk som bor i dalstrøkene innafor. Jeg skal iallefall ha meg frabedt å bli tillagt meninger jeg ikke har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette eskalerte helt ut av proporsjoner, anmoder jeg å endre tema med mindre man klarer å beherske seg i sine innlegg.

Å gå etter person, ikke ballen heretter betyr en sterk advarsel med karantenetid eller fulltids utestengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange her inne som har samme musikksmak som meg, og de som har det har nok allerede hørt den, men vil iallfall tipse om Drake og Futures nye mixtape. Den er heeelt rå, og som med mange andre blir den bare bedre å bedre jo mer man hører på den. Snurr film, sier jeg bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange her inne som har samme musikksmak som meg, og de som har det har nok allerede hørt den, men vil iallfall tipse om Drake og Futures nye mixtape. Den er heeelt rå, og som med mange andre blir den bare bedre å bedre jo mer man hører på den. Snurr film, sier jeg bare

 

I'm too white for this shit..

 

Neida.. :P Ikke det værste jeg har hørt, men kan ikke si jeg har helt sansen for Drake.. Future har jeg i grunn ikke hørt om før. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det igjen problemer med masseslagsmål på et asylsenter i Tyskland. Denne gangen i Hamburg mellom grupper av mennesker fra Pakistan og Albania. Trolig kvalifiserer ingen i disse gruppene til å få asyl iom. at de neppe er personlig forfulgt og/eller riskikerer livet ved å reise tilbake der de kommer fra. Problemet denne gangen var at noen av flyktningene ikke var fornøyd med innkvarteringen de tyske myndighetene hadde til rådighet og derfor gikk de like godt til angrep på de andre flyktningene på asylsenteret. Spørsmålet er om disse menneskene egentlig forstår hvor de er og hvorfor de er der de er? Jeg mener... hvis du virkelig vil skape deg en ny fremtid er definitivt ikke det klokeste du gjør å gå løs på tilfeldige andre mennesker.

 

De som ikke ønsker å lese dette hopper bare over innlegget og leser videre i neste innlegg.

 

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8076128/200-flygtninge-i-masseslagsm%C3%A5l-p%C3%A5-asylcenter-i-Hamborg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en Huawei P8 Lite som jeg kjøpte tidligere i dag til 1995 kr. på Elkjøp. Virket som super spec's til prisen og jeg liker et godt kjøp. Det er endel ting med den som irriterer. Trodde alle Android-baserte OS var mer eller mindre like, men så langt foretrekker jeg fortsatt Sony sitt oppsett mer enn Samsung og Huawei sin.

Men skjermen, kapasiteten og kameraet er supert til prisen, så skal ikke klage altså

 

Vurderte Sony Z5 lenge, men etter å ha reparert glassene på min Z2 hele FIRE ganger (2 ganger skjermbytte + 2 ganger bytte av bakre deksel), tør jeg ikke å ha Sony igjen. Synd, for Z2 var den beste telefonen jeg har hatt - brukte den veldig mye døgnet rundt i langt over ett år og gav aldri antydning til å bli sliten.

 

Tror og håper at jeg vil bli fornøyd med Huaweien, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm too white for this shit..

 

Neida.. :P Ikke det værste jeg har hørt, men kan ikke si jeg har helt sansen for Drake.. Future har jeg i grunn ikke hørt om før. :P

:P

 

Jeg er også ganske hvit, men blir fort solbrun da...

Skjønner at dette ikke er for alle, og jeg var også veeeldig skeptisk til Drake før. Nå synes jeg at han er en av verdens beste artister. All me, blessed, headlines og stort sett hele If you're reading this it's too late-albumet er så bra at det er til å grine av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ganske hvit, men blir fort solbrun da...

Skjønner at dette ikke er for alle, og jeg var også veeeldig skeptisk til Drake før. Nå synes jeg at han er en av verdens beste artister. All me, blessed, headlines og stort sett hele If you're reading this it's too late-albumet er så bra at det er til å grine av

 

Joda, jeg hører en del på sånn musikk som kanskje ikke "passer til meg" om en skal tenke sånn, siden jeg er rimelig.. Hvit.

 

Liker rap/hiphop fra sånn 80-90ish, men liker og nyere ting. Men når det er sagt så er det veldig mange andre sjangre jeg liker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en Huawei P8 Lite som jeg kjøpte tidligere i dag til 1995 kr. på Elkjøp. Virket som super spec's til prisen og jeg liker et godt kjøp. Det er endel ting med den som irriterer. Trodde alle Android-baserte OS var mer eller mindre like, men så langt foretrekker jeg fortsatt Sony sitt oppsett mer enn Samsung og Huawei sin.

Men skjermen, kapasiteten og kameraet er supert til prisen, så skal ikke klage altså

 

Vurderte Sony Z5 lenge, men etter å ha reparert glassene på min Z2 hele FIRE ganger (2 ganger skjermbytte + 2 ganger bytte av bakre deksel), tør jeg ikke å ha Sony igjen. Synd, for Z2 var den beste telefonen jeg har hatt - brukte den veldig mye døgnet rundt i langt over ett år og gav aldri antydning til å bli sliten.

 

Tror og håper at jeg vil bli fornøyd med Huaweien, men vi får se :)

 

 

 

for øyeblikket er jeg i en periode hvor all teknologi lager faen, samme hva det er, enten er det pc musa som kødder, til pc'n som brått bestemmer seg for å bruke 30 år på å skru seg på til tlf som bare flatliner (lager sån piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip lyd lik de maskinene på sykehuset om hjerterytmen stopper gjør) til facebook på lf som bare henger seg hele tia, typ 30-50 ganger om dagen, til at alt har blitt så forbanna treigt, outlook på firefox hang seg så ofte at jeg måtte gå over til chrome, da hjelp det. og generelt masse annet som bare lager faen,

 

gitt opp teknologi for tia.

 

bedre har ting ikke blitt med åra ivaffall.

 

inntrykk at eneste firmaene tenker på nå er neste modell, driter i bugs på den som er nå. bruk/kast mentalitet på sitt beste.

 

 

denne videoen summer opp livet mitt for tia,

 

begynner bra så blir det bare faen av de mest tåpelige grunner :lol:

 

https://www.facebook.com/363765800431935/videos/547596922048821/

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og håper at jeg vil bli fornøyd med Huaweien, men vi får se :)

Jeg får plutselig iPhone 6S i morgen.

Har hatt min iPhone 5 i tre år nå, og hadde egentlig ikke planer om å bytte den ut, men jeg klarte ikke helt å si nei...

De store forandringene er det jo ikke, men skal bli greit å doble "harddisk"-kapasiteten. :)

Hvorvidt det er verdt det er jo en annen sak, og det er jo igrunn ikke noe jeg burde bruke penger på for tiden, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...