Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir ikke noe så fancy på meg før jeg vinner i lotto eller går opp 200.000 i lønn. Glad for å ha aux og elektriske seter jeg liksom :P

Dette over er noe som er originalt i svært mange japse/koreanske biler idag faktisk og vært det noen år, tyskerne som ligger etter! Tror også mange franske har det også! Samt at prisen er mye billigere, jeg vurderte bl.a. CX3, i40 og nye Tucson før jeg kom over e91. :)

 

Om du har BMW Apps har du dette, hvis ikke må det kodes inn.

Kan noen av disse si noe om jeg har det? :)

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6UH TRAFFIC INFORMATION

6VC CONTROL COMBOX

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

614 INTERNET PREPARATION

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

620 VOICE INPUT SYSTEM

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

Samt at på iDriven står det Connected Drive uten at jeg har skjønt hva det er..

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk i USA kan velge i mange individual farger uten ekstra kostnader i prisen på de fleste m biler.

Synd det ikke er inkludert i Europa.

Men dårlig marked her, da folk er redde for å velge farger til eventuelt videresalg.

Vet jeg aldri skal ha en m bil i sort,sølv,hvit..håper det finnes flere som er enig her..Mange triste farger:(

Lamborghini grå, Atlantis, dakargul, technoviolet osvosv kan man få i USA uten ekstra kostnader, i EU koster det ofte masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at det er prisen på en spesiell farge somm gjør at man evt ikke velger denne, når man tar seg råd til å kjøpe ny m5 for ekesempel...?

 

Jeg skjønner absolutt poenget ditt, og er til dels enig. Men disse bilene er såpass dyre i europa i utgangspunktet at de som kjøper dem har nok så de greier seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tenker nok at f.eks 100.000ekstra er mye for individual, om noen har spart til drømmebilen, ikke bare millionærer som handler de bilene.

Vet ikke nøyaktig pris på individual, men det er ikke billig. Kostet mye mer før sikkert enn nå.

Her er et lite eksempel på hva folk velger der borte, så mye flott farger

post-61034-0-73164500-1449100528_thumb.jpost-61034-0-78184500-1449100539_thumb.j

Laguna,dakar, fire på en m5 hadde vært en drøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk av å følge med på de amerikanske forumene er at dette slett ikke er gratis, og at det i tillegg er mye vanskeligere å bestille enn om en hadde gjort det i Europa. Har lest om flere som har måtte bytte forhandlere og mye rart for og få det til, samt at det gjerne har kostet $5000 - $10000 ekstra i forhold til en standardfarge.

 

Edit: Jeg ser nå det står M5 og M6, og ikke M3 og M4. På sistnevnte koster dette fortsatt penger. Det er også verdt å nevne at disse fargene på M5 og M6 kun er tilgjengelig gjennom en pakke som helt sikkert ikke er direkte gratis. :) Det er vel typisk slikt som kommer når en modell nærmer produksjonsslutt.

 

Kan noen av disse si noe om jeg har det? :)

 

Nei, det ser ikke slik ut, så det må evt. kodes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe så fancy på meg før jeg vinner i lotto eller går opp 200.000 i lønn. Glad for å ha aux og elektriske seter jeg liksom :P

Hakke anlegg som funker engang omtrent jeg

Kjører 230v adapter og sånn flyttbar marshal musikbox :-P

Jækla god lyd i den boksen da så savner ikke stort :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at folk i USA kan velge i mange individual farger uten ekstra kostnader i prisen på de fleste m biler.

Synd det ikke er inkludert i Europa.

Men dårlig marked her, da folk er redde for å velge farger til eventuelt videresalg.

Vet jeg aldri skal ha en m bil i sort,sølv,hvit..håper det finnes flere som er enig her..Mange triste farger:(

Lamborghini grå, Atlantis, dakargul, technoviolet osvosv kan man få i USA uten ekstra kostnader, i EU koster det ofte masse

 

Må si meg helt enig. Ikke at Le mans blå er noen sjelden farge. Men jeg har bare se to andre E90 LCI med det i oslo området. Og det kosta ikke noe ekstra for det nå jeg kjøpte min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...