Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Otis skrev:

@jeffen

Usikker på hva du mener.

Spør du etter en type diagnose programvare? 

Som sagt dette er ikke noe jeg kan :-)

ser det er mulig å kjøpe diagnoseverktøy å kople til bilen for å sjekke feilkoder,,

kan disse brukes til å sjekke tilstand på dpf å eventuelt starte regenerering manuelt med denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å ta diagnose lenger. Carly funka på e39, ikke på e61. Selv med siste oppdatering.

ICarsoft feilkodeleser får heller ikke kontakt selv om e61 er i menyen.

Har ikke råd til ista til flere tusenlapper. Hva kan jeg gjøre for å få lest og slettet feilkoder helst for 0 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alarmen er kommet har det vist seg på min bil at prox/potmeter på venstre forhjul har hoppet av. Når jeg setter den på igjen er alarmen der fremdeles, men når jeg kjører etpar mil forsvinner alarmen og alt virker som det skal. Leste en plass at men måtte kjøre non mil før den har calibrert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 23.25, Otis skrev:

@Evopower

Hva kan årsaken til at dette sluttet å virke?

Uansett så trenger du kun en kabel så er ista et par klikk unna. Gratis.

Det fungerer på e39. Så det må være en slags brannmur på e61. 

Søker opp ista, men finner bare hvordan man installerer. Ingen linker som man kan laste ned til windows 10.

Hverken carly eller icarsoft får kontakt med e61. Feil på obd kontakten i bilen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2015 den 13.52, Otis skrev:

En kabel som vil fungere helt fint og som ikke har uekte chip i seg, slik de fra kina feks. De koster dog gjerne 100,- Man kan bruke programvaren (DIS) som følger med kabel, men det er egentlig utdatert og tungvindt å bruke kontra ISTA+/Rheingold.

Tenkte å kjøpe kabelen som var linket til , men 
"The listing you're looking for has ended."

Kan du legge link til en annen kabel som kan kjøpes? Har ikke fått satt meg nok inn i det enda til at jeg har selvsikkerhet til å velge ut en kabel selv :P
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2015 den 12.49, Kruste skrev:

Prøvde å legge dette inn på en MacBook Air med Windows 10 og der var det ikke noe problem med å få åpnet programmet. \:D/

Åssen gik dette.. Fungerer det å bruke INPA/ISTA/RHEINGOLD på Macbook Air med Windows 10, eller fungerer ikke hardwaren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...