Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Har selv innstallert Progman på den bærbare men sliter litt med å få den til å kommunisere med bilen, men nå har ikke jeg sjekka om brannmuren står på, de anbefaler at den er av etter som jeg har forstått.

Er det forresten noen som har testet de GT1 adapterne de selger på Ebay?

Sånn som dette for eksempel:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-GT1- ... veQ5fTools

Denne er billigere og kan diagnose med bilen DCAN til 2011:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-USB- ... 3f07c50bce

Hvilken INPA utgave må man ha for å brukes på så ny bil, eller hva er nyeste tilgjengelig? Ser ut som om 5.0.2 følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her er nytt for meg.

jeg har en eller opptil flere ThinkPad T30. hva mer trenger jeg for å fucke opp min E87? :)

Det settet som jeg postet i forrige svar.

Hmm, ser du har E87, mulig du må ha det orange hodet å ikke det gule, litt usikker akkurat der.

Jeg kjøpte mitt her:

http://www.dhgate.com/r_ff8080812c96ca5 ... c2dcf.html

Jeg venter forøvrig på en T30 fra ebay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha Ops headunit med tilhørende software og kabler eller ista/p ...det på bilde over her vil ikke fungere. Med litt uvettig bruk da så skal du fint fucke opp en e87..heheh XD

Ser at den samme selgeren jeg kjøpte mitt Yellowhead også har Ops eller Orange Head, kan anbefale denne selgeren da han har 100% karakterer og svarer kjapt på mail å sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du anbefaler en selger av kina varer før du har prøvd disse til tider helt horrible kina produktene. ;)

Og jeg synes nesten det er litt skummelt at alle og enhver plutselig skal begynne å rote rundt med sss på såpass nye biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du anbefaler en selger av kina varer før du har prøvd disse til tider helt horrible kina produktene. ;)

Og jeg synes nesten det er litt skummelt at alle og enhver plutselig skal begynne å rote rundt med sss på såpass nye biler.

Skal komme med tilbakemelding så snart jeg har testet den, var kanskje litt kjapp der ja.

Men jeg får desverre ikke testet den før jeg får den T30 maskinen jeg har bestillt.

Har ikke tenkt å rote så mye rundt før jeg har lest litt opp og ned om diverse programmering.

Vil heller ikke si at bilen min er så ny lenger, 15 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakke i går, 45$ var den merket med :)

squpvknyhoj3ac9jmrjj.jpg

Svært!

Men hvorfor betale flere tusen for en slik, når man får kabler(som jeg har) til 350,- som funker helt fint? :?

Har den flere muligheter denne, eller? Ser vertfall ut som enda mer rot med mye kabler og boks, da er det vel bedre med en enklel usb kabel? :) eller er detnoe jeg har gått glipp av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haug523,

må bare si at jeg mener det bare er bra om folk vil lære, og gjøre det på den riktig måten.

MEN, alle som kjøper slikt utstyr skal plutselig begynne å gjøre dette for andre billig. Jeg som mange eks mekanikere gjør dette billig, og har fra før av noen hundre timer på GT1 systemet. Og jeg blir litt frustrert når folk uten erfaring driver og "priser ut" tjenestene. Dette ødelegger ofte markedet, ikke bare fordi at vi som bruker mye på dette taper kunder, men fordi kundene ofte ikke får løst problemene sine på en riktig måte, og mister tiltroen til folk som "meg og deg" som ikke lengre står på merkeverksted og jobber.

Jeg sier ikke at du kommer til å gjøre det, men alle som bruker litt penger ønsker naturligvis å tjene inn igjen dette.

Men jeg vil også gå litt "imot min egen holdning". Feilsøking er ikke noe hokkus pokkus, man trenger ikke å ha mange års erfaring får å få det til like bra som alle andre. Er man interessert i å lære så gjør man det, og erfaringen kommer etterhvert. Det viktigste for å bli flink er egentlig å skjønne alle systemene (spes på motor siden, hva gjør alle komponentene, hvilke parametere jobber de normalt under) før man begynner å rote seg inn på datasiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...