Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Lastet ned et pdf dokument på siden her og har lagt inn INPA og NCS-Expert. Kopierte over filene som oppgitt, men når jeg starter NCS-Expert så er alt fortsatt på tysk. Hvordan fikser jeg det? (det er kun menyene oppe som er på tysk)

Endret av eirikbg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Otis skrev:

@eirikbg

Det er mulig jeg har lagt ved feil filer for å få alt på engelsk. Dog så trenger du kun forholde deg til laden profil. 

Viser seg at det er på tysk i INPA også. Jeg fikk det til med litt google translate 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får masse API-0014 feil når jeg bruker inpa mot realtime verdier. Har en E61 m57tu2. tror det er noe feil med noen ipo-filer eller at datenfilene ikke er helt oppdatert. det er ihvertfall det jeg har lest meg fram til på diverse forum. Er det noen som kan bekrefte dette og så forklare meg hva jeg skal gjøre.

 

NCSexpert fungerer bra, selv om jeg skulle ønske at jeg kunne klare å få til å sette ned volumet til PDC. Virker ikke som det går. Kan være at det ikke er mulig på E60/61. Modulfilene som brukes er til E65. Kanskje noe feil med daten-filer også her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 6.3.2018 at 12.38, bjomik skrev:

Hei. Er det noen som kan hjelpe med registrering av batteribytte i Oslo/Akerhus nord?

Carly eller tilsvarende? Eventuelt er det noen som selger Carly OBD adapter for ios?

Har utstyr til og gjøre det, men ikke gjort det før. Jeg bruker Carly. App finnes til IOS og er trådløst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Noen som kan fortelle meg hva de betyr? Se bilde. Er en E 65, 06 mod  

Opplever også det som jeg vil beskrive som delay når jeg gir gass. Går gjerne noen sekunder før den reagerer, og da ender det naturlig nok opp med et lite rykk. Så en med tilsvarende problem her inne. Det viste seg å være lmm. Så tenker på om det kan være det her og. Nylig byttet turbo og da selvfølgelig filter og olje. Nytt filter- og oljeskift etter 100km. 

DB46DE97-EA32-43B1-A60C-160D5295255A.jpeg

Endret av Sasasa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...