Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har glemt å legge til de engelske filene, for jeg selv har også tysk nå etter at jeg skiftet maskin.

Så jeg har bare tysk, det er jo uansett veldig lite man trenger å forholde seg til i NCS, mesteparten foregår jo i .man og .trc fila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
På 6.3.2019 den 22.32, Otis skrev:

Jeg tror jeg har glemt å legge til de engelske filene, for jeg selv har også tysk nå etter at jeg skiftet maskin.

Så jeg har bare tysk, det er jo uansett veldig lite man trenger å forholde seg til i NCS, mesteparten foregår jo i .man og .trc fila.

Har installert eazybmwtools fra linken din, og får startet INPA på engelsk, men når jeg prøver å lese av noe fra en E90 endrer hele INPA seg til tysk.. Når jeg leser av feilkoder på E46 er det kun feilkodene som kommer på tysk, mens INPA fremdeles er engelsk.. Hadde vært greit med en fiks på dette(begge deler evt), for tysken min er like stødig som en klovn i en stige 🤦‍♂️
Har du noen tips eller forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei folkens! Trenger hjelp med Inpa.

Kjøpt meg Inpa fra eBay. Kjøpte fra Bcables.com med automatisk installering. Når jeg går inn på DIS Gt1 eller hva det heter så har man jo disse "green bars" som viser at det er kontakt mellom bil og datamaskinen. Disse er altså ikke grønne, hvordan får man kontakt? Er en gammel gubbe som er rimelig grønn på data så all hjelp hadde vært kjærkommen. Grunnen til kjøpet var å få nullstilt verdiene i LMM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KimLoko skrev:

Hei folkens! Trenger hjelp med Inpa.

Kjøpt meg Inpa fra eBay. Kjøpte fra Bcables.com med automatisk installering. Når jeg går inn på DIS Gt1 eller hva det heter så har man jo disse "green bars" som viser at det er kontakt mellom bil og datamaskinen. Disse er altså ikke grønne, hvordan får man kontakt? Er en gammel gubbe som er rimelig grønn på data så all hjelp hadde vært kjærkommen. Grunnen til kjøpet var å få nullstilt verdiene i LMM. 

Du må etter installering gjøre dette får å få kontakt med bilen, "grønne bars"

Har selv måtte gjøre det slik som på videoen for noen år siden da jeg kjøpte fra Bcables.com også, og det funket etter det.

ellers som @Otis sier så er dette programmet meget utdatert samt tregt og ustabilt. Bruk heller ISTA som også er etterfølgeren.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...