Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Furyon skrev:

Har en E39, er det noe behov for å ha både NCsexpert, inpa og alle programmene som er i den «pakken» og Ista d og P?

Det spørs jo helt hva du skal bruke det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Furyon skrev:

Har en E39, er det noe behov for å ha både NCsexpert, inpa og alle programmene som er i den «pakken» og Ista d og P?

Ista P er overkill for de fleste, om du ikke hat icom.

Mens ncs er en grei erstatning for ista P, om man ikke har icom.

Inpa og ista d gjør samme saken, men ista d er overlegen mht feilsøking og det å holde oversikt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ista P er vel kun relevant for folk som skal programmere E-serie, og da blir det egentlig mest for E6x, E8x og E9x. Ikke all verden å oppdatere på E39, så jeg vil si at det ikke er noe vits med ISTA P for E39. ISTA+ dekker vel E-chassis mtp. feilsøking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hovedsaklig brukt for å sjekke feilkoder, og diverse verdier fra ECU. Kan bli brukt til å feks kode bort US blink, og sånn type koding. Har heller ikke Icom kabel, så blir nokk uaktelt med Ista-P utifra hva jeg har lest.. Litt kjipt å bricke hjernen hehe. Men vil Ista-D erstatte INPA helt? Eller har dere begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Otis skrev:

Ista P er overkill for de fleste, om du ikke hat icom.

Mens ncs er en grei erstatning for ista P, om man ikke har icom.

Inpa og ista d gjør samme saken, men ista d er overlegen mht feilsøking og det å holde oversikt med.

Trenger ikke icom for ista d/p. Har emulator i pakken min så klarer meg fint med k+dcan kabel og enet kabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Flataas skrev:

Trenger ikke icom for ista d/p. Har emulator i pakken min så klarer meg fint med k+dcan kabel og enet kabel

Joda, ista d med dcan kabel er greit. Men ista p og oppdatering over dcan, det er ikke helt trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Otis skrev:

Joda, ista d med dcan kabel er greit. Men ista p og oppdatering over dcan, det er ikke helt trygt.

Hvorfor er det ikke trygt?

Har ikke opplevd noen problemer, oppdaterte en e60 i går senest med ista p og dcan kabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Noen som kan være behjelpelig med nullstille/slette 6wb samt kode inn i en f15. Holder til i Rogaland men kan godt kjøre noen timer. 
ta gjerne kontakt hvis du har mulighet eller vett om noen som kan.

 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Capteinen said:

Hei, 

Noen som kan være behjelpelig med nullstille/slette 6wb samt kode inn i en f15. Holder til i Rogaland men kan godt kjøre noen timer. 
ta gjerne kontakt hvis du har mulighet eller vett om noen som kan.

 
 

Ville tatt kontakt med BimmerUpgrade Norway, har inntrykk av fra flere her inne at de kan sakene sine. Tipper dette kan gjøres fjernstyrt med TeamViewer?

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, papertiger skrev:

Ville tatt kontakt med BimmerUpgrade Norway, har inntrykk av fra flere her inne at de kan sakene sine. Tipper dette kan gjøres fjernstyrt med TeamViewer?

Det kan helt fint fjernstyres ja, så sant personen som skal få det kodet har alt av programmer samt kabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...