Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Se der ja. Var selv og så på denne bilen på tomta til Bruno der du henta den. Hadde desverre ikke ressursjer til et slikt prosjekt da. Surt. Men godt å se den har kommet til en som vil ta vare på den. Kan jeg spørre hva du måtte betale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell noen som har sett den der ja:) skal bli bra når den blir ferdig nå ja! m545en blei utsatt litt men det får gå bra! ang pris så kan du sikkert sende meg en pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det følges med!

har bare håpet at noen skulle finne seg en slik! :D

fått gjort mye, eller er det fortsatt i planleggingsfasen?

bilen er snart klar til lakk den ferdig med allsveising utenom vindusrammene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va d han der Bruno som hadde den?? Fan i spurte han før ett par år sia om han ville selge den men da nekta han!:(:(

Bilen kom hvertfall hos rett person ser i:D Bra du jær d ordentlig og he fine planer:) lykke t med prosjektet. ska følge med her!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va d han der Bruno som hadde den?? Fan i spurte han før ett par år sia om han ville selge den men da nekta han!:(:(

Bilen kom hvertfall hos rett person ser i:D Bra du jær d ordentlig og he fine planer:) lykke t med prosjektet. ska følge med her!:)

bruno som hadde den ja. han ville egentlig sette den i stand selv men hadde nylig innsett at han aldri kom til og få tid til og gjøre det så da gikk den til førstemann som ville ha den. :)

prøver så godt vi kan:)

Det går fort unna ser jeg :) Bra. Ser virkelig ut som den har havnet hos riktig person. Gleder meg til å se sluttresultatet :)

takk

bli kjempe bra :D få ut flere bilder ;D

det kommer:)

Diiigger denna! Følger med 8)
Dette kan bli tøft ja!!
Følge med her ja...:)

takk:)

Detta blir genialt!

Åssen farge kommer du til å kjøre på beistet? Mulig jeg har oversett det hvis det er nevnt allerede

har ikke sett noe lignende e28 bygg før nei så dette må bli bra:)

fargen er ikke nevnt nei. den får dere se når den blir lakkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...