Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger.

Eller rest til dønn orginal.

Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger.

Eller rest til dønn orginal.

Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. :applause:

akkurat det jeg mente med mitt forrige innlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kongeprosjekt!! detta må bare bli helrått :)

håper dere skal kjøre Stanceworksstyle på den :)

blir ikke noe høyere denne enn de andre bilene jeg har hatt. ;)

Tøfft!

Må få ut flere bilder! :)

det blir! :)

Hva motor får den?

ikke godt og si da bt bil ha papir fra schulz for og godkjenne den med mer effekt

Skulle bare tatt rusta inni og shina inni, så beholdt den som den var. Satt inn M5 motor, gromt understell, senk og over gromme felger.

Eller rest til dønn orginal.

Men skjelden og tøft at noen gidder med sånt. :applause:

nå er all rust tatt her da. m5 motor får den ikke men gromt understell får den med 3cm klaring på traversen tror jeg den er senka og felgene er litt over gjennomsnittet:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt sløv på bilde taking av sveise jobben men har noen bilder da.

IMG_4783.jpg

IMG_4786.jpg

IMG_4838.jpg

ny struktur under

IMG_4836.jpg

IMG_4850.jpg

støvete og jævlig men

IMG_4846.jpg

ser sikkert at jeg har sveisa om reservehjulsbrønnen og

IMG_4844.jpg

sentrert eksos istedet for nesten på mitten

IMG_4919.jpg

kommer mer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schulz er artige vogner. Onkel og tante hadde en for mange år siden, det var en rød 518i. Den sprakk flere ganger i skjøten ved D-stolpen og ble solgt pga det, men jeg skulle gjerne hatt tak i den bilen nå i dag.

Rune og jeg har snakka om det flere ganger å spleise på en å lage likbil av den. Det må jo være den den beste tenklige siste reis for oss E28-entusiaster. Først en heftig sladderunde fram til kirka før kisa bæres ut av bilen mens S38'n banker hardt og nådeløst på turtallsperra i en heftig burnout :D Det er det man kaller begravelse med stil!

Denna blir grym Halfdan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig prosjekt :) Mulig det står i tråden men jeg har ikke sett det, men hvor mange E28¨r blei levert i Touring?

Ser ene mekanikeren har Volvo genser på. I det tilfelle så blir nok bilen forfulgt med uhell resten av levetiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å være litt barnslig: jeg ville heller brukt en volvogenser og slitt den ut enn en bmwgenser hvis jeg hadde vært i besettelse av noen av delene :P

Først synes jeg e28 var mer eller mindre stygg, men har blitt ganske betatt av designet i ettertid, så tør ikke si noen vonde ord om schultzen, skal bare la denne tråden synke inn litt og følge godt med på hvordan den blir når den er ferdig ;) kan ikke tenke meg den blir noe annet enn dødsrå ettersom det er Vatn som driver på ;) Enn så lenge synes jeg den ser sær ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...