Gå til innhold

Fredriks alternative bimmerstråd


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Den var absolutt helt nydelig... med fargetilpassede kapsler, den fantastiske twincam rekkesekseren på 2746 cm3 og det hele. Vil man kjøre en eldre og klassisk Mercedes-Benz med stor motor til relativt små penger så skal man kjenne sin besøkelsestid nå. Løp og kjøp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har et problem med slike touchskjermer i bil. Hvordan i all verden skal en klare å navigere seg rundt på en slik uten å ta øynene fra veien?

Det er utrolig mye lettere å treffe hardwareknapper, enn knapper som kun er vist på en helt glatt flate.

Den MB'en så velholdt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2umgchsm]Må si jeg har et problem med slike touchskjermer i bil. Hvordan i all verden skal en klare å navigere seg rundt på en slik uten å ta øynene fra veien?

Det er utrolig mye lettere å treffe hardwareknapper, enn knapper som kun er vist på en helt glatt flate.

Den MB'en så velholdt ut :)

Enig, designet på interiøret var noe nær vulgært i utforming, ikke min kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at interiøret er vulgært, men det er spesielt og representerer helt klart noe nytt. Som navi gir den store skjermen helt nye muligheter når den er i A4 format og en regulær browser. Tenk bare så kult å ha den originale Spotify applikasjonen i fullt format som spiller i bilen. Eller som en 50:50 løsning med navi på den øvre halvdelen og Spotify på den nedre halvdelen... :)

Det er også artig at Model S tilbyr 2 ekstra sitteplasser a la Mercedes-Benz W124 T-modell... :)

resddbuomroq9uy9ld2j.jpg

wo0j6kbwp6h4930hxnm4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg forstår 230K! ...og det for en bil som klarer 0-100 Km/t på 5,6 sekunder, 195 Km/t og har en rekkevidde på 255 Km med den minste batteripakken (maks 480 Km). En hurtigladning tar 45 minutter... :)

pz23g8bb591hk5rrzfyh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, kun 230 000,- :shock: Det er ikke dårlig med det designet og den akslerasjonen, greit nok så blir den tatt av en Passat 1,9 TDI på toppfart og en 77 Cadillac 8,2 V8 på rekkevidde men likevel da :wink: Med de veiene i Norge så holder jo dette i massevis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et sjakktrekk å kjøpe bilen før finansdepartementet ombestemmer seg vedr. avgiftsfritaket for elektriske biler. Mye kan tyde på at amerikanske Tesla med Modell S har løst den goriske knuten når det gjelder elektriske biler (ytelse, rekkevidde, bruksvennlighet og sexappeal)... :)

Mads: Tesla Modell S kan leveres med tre forskjellige batteripakker fom. 255 Km tom. 480 Km. Den største batteripakken holder helt fint i Norge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...