Gå til innhold

E30 M3 Cecotto 180/505 + F11 side 20


Larsinnj
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! :)

Ja, disse modifikasjonene som jeg gjør er jo bare en times arbeid, så er bilen helt original igjen, pluss at man fikk det "originalt" hvis man kan si det i Sport Evoen, så det går på et vis likevel. ;)

Eneste jeg skal gjøre er den leppa jeg allerede har satt på, pluss spoiler med karbonflipp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da fikk jeg endelig spoiler til denne og! :D Prøvemonterte den for å se an passform før den blir sendt til lakk. Lakk blir nokk etter E30meet en gang, da det ikke helt passer inn i budsjettet nå.

Større flipp kommer vel med tiden regner jeg med, men det gidder jeg ikke å stresse med. ;)

DSC_0106.jpg

DSC_0110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke cosworth, men en kamerat har det. Har stått skruvd i småbiter i 11 år tror jeg det var. Han har endelig begynt å få den sammen nå. Fikk vel start på den i helga tror jeg det var. Original turbo til innjkøring, men satser på rundt 500 hjulhester når den er ferdig. ;)

Blir bra tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk for det! :) Nja, bytta vannpumpe og termostat før jeg var på E30meet forrige helg. ;) Den gamle termostaten vet jeg var gåen, men tror kanskje vannpumpa hadde gått noen mil til. Men bytta likevel, så vet jeg at den holder! ;)

Ellers så har jeg snakket med lakkerer om å lakke front og bakfanger, hekkspoiler og den lista som vises av steinbrettet. Blir vel til at jeg plukker av det å leverer i starten på neste uke tenker jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...