Gå til innhold

E30 M3 Cecotto 180/505 + F11 side 20


Larsinnj
 Share

Anbefalte innlegg

bøs!!

Takker! :)

Ble veldig fint dette Larsinnj!

Dere slipper eventuelle forsinkelser av meg i år da -.-

hils god tur til hele gjengen fra meg da :)

- Håkon

Hehehe, at det ble en times tid forsinket spilte ingen rolle for min del vertfall! At det gikk litt mere tid var vel den største bagatellen av dem alle! :P Værre med bilene, og ikke minst felgene synes nå jeg da! ;)

Ja, vasket den nå, så skal den få et lag med SV Shield i morra! ;) Så håper jeg virkelig at den fuckings forkjølelsen og rævva formen slipper taket snart!!! [-o<[-o<[-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Har vært veldig inaktiv på alt som heter forum en god stund, men satser på at det blir bedre utover høsten/vinteren. 

 

Har fått skilter på denne i sommer, så er deilig å endelig få kjørt den! :smile: Har fått på noen mil nå, og har ikke hatt så veldig med problemer. Abs-lampa lyser, noe jeg skal se på i vinter, pluss at den fusket noe vanvittig på tur hjem fra E30meet, men det tror jeg skyldtes dårlig bensin. Fylte 95okt da de ikke hadde noe annet, og da begynte den å gå rart. Fikk fylt et par ganger med 98 så ble den bra igjen. Har kjørt på 98 etter det, og har heller ikke vært noe problem :)

 

Par bilder har det blitt også! :)

DSC_8079-Edit_zps4ecl2anj.jpg
DSC_8076-Edit_zpsbaeo78b5.jpg
DSC_8089-Edit_zpsjmnm9n5x.jpg
DSC_8111-Edit_zpsmh66wovm.jpg
DSC_8121-Edit_zps2b5zl5w3.jpg
DSC_8124-Edit_zps9hc56ixy.jpg

 

Fra E30meet

10734076_1599654473629252_25039307912464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! :))). Skjer det noe med m-tech1 bilen snart? :)

Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

 

Joa, den står her, men av diverse grunner står den akkurat likedan som den har gjort de siste par åra. Er litt røvelse i fjøset nå. Blir vel traktorparkering osv i første omgang, men satser på å få opp bukk etterhvert så jeg kan begynne å pille litt i den igjen. Har jo sommerbil på veien nå, så tar det ikke så tungt. :) 

 

Feit M3 du har her! Likte det siste bildet også ;)

 

Takk for det! Kult å se at det dukker opp bilder av den på forskjellige sider også. Selv om ditt er det eneste jeg har funnet hittil :P 

 

Åja, da er nok det grunnen. :) Uansett, veldig pen bil!

 

Syntes faktisk jeg kjente at den fusket litt til tidligere i dag, så er vel kanskje ikke bensin likevel... 

Takk for det! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecotto du har også? Så du la ut en mørk en på facebook en dag her. Farsken, har ikke du en orange en, pluss den banebilen da? :P 

 

Fikk skilt på denne i sommer nå. Har vel hatt den i 4 år. Importert fra Sverige. :) Har faktisk stort sett fungert som bruksbil i sommer, og jeg blir bare mer og mer glad i den, til tross for at den er litt i stiveste laget til bruksbil å være! :P Kjørte over 30 mil med den i går. Null stress :) 

Men er vel ikke lenge til den må settes på vinterlagring igjen heller.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecotto du har også? Så du la ut en mørk en på facebook en dag her. Farsken, har ikke du en orange en, pluss den banebilen da? :P

 

Fikk skilt på denne i sommer nå. Har vel hatt den i 4 år. Importert fra Sverige. :) Har faktisk stort sett fungert som bruksbil i sommer, og jeg blir bare mer og mer glad i den, til tross for at den er litt i stiveste laget til bruksbil å være! :P Kjørte over 30 mil med den i går. Null stress :)

Men er vel ikke lenge til den må settes på vinterlagring igjen heller.. :(

Nais :)  ja leste just igjennom tråden din

Solgte just den oransje, måtte la den gå når jeg kom over denne.

Ja kan nok kjøre en måned til her i sør i hvert fall. :D

11224789_10153618083104134_5617587037347

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...