Gå til innhold

E30 M3 Cecotto 180/505 + F11 side 20


Larsinnj
 Share

Anbefalte innlegg

Om du kobler opp sprut, så kan du vel egentlig lage et "eget" ledningsnett tilegnet sprutet, slik at om du vil putte den i org stand igjen, så monterer du bare org ledningsnett med evt tilhørende komponenter.. Er ikke så mye inne på sprut, men har vært med å sett på oppkobling av Autronic SM4, og der ble det lagd nytt ledningsnett mer eller mindre. Dette slik at det originale ikke blir kuttet i filler og rassert, men sånn at det enkelt kan monteres tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger du kammer har jeg snart noen for salg, 278/275 cat-cams, dette er street cams som er meget "kjørbare" til vanlig bruk, merker stor forskjell fra originalt, går for 3000kr,

Ting inne i motoren som f.eks kammer, stempel osv skal holdes original. :)

Men kunne godt ha tenkt meg carbonboks.

Hvordan er den dataspruten da Kristian? Bare setter på ny hjerne, fjerner lmm og good to go?

Usikker på interiøret. Er noen som mener at skinninteriøret som kom i Cecotto hadde M-striper i hjørnet på en av putene i ryggen hvis du forstår.

Jeg er nesten sikker på at jeg har sett flere Cecotto uten de stripene enn med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Som sagt tidligere er dette langsiktige planer, og jeg tviler på at det blir reelt i år. Jeg tviler faktisk på at det blir reelt neste år og. :)

Har akkurat gravd opp rundt huset å lagt ny drenering, (vann i kjelleren i vinter :()

Skal også bygge større veranda og garasje før det blir mye mer framgang på bilfronten for min del.

Fant ut at det er ikke så dyrt som jeg hadde fryktet å få skilt på den heller, så den blir nokk ikke stående til den er veteran vertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...