Gå til innhold

E30 M3 Cecotto 180/505 + F11 side 20


Larsinnj
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det! :)

Hodet mitt greier ikke å bestemme seg om carbonboks er fyfy eller ikke. Har litt lyst på, men vil og ha den rimelig original.

Sport evo vinge med carbonflipp blir det, men det er jo ikke så mye pes å bytte ut.

Ser og her at det kan spaces en god del. :)

Prikkene på bakluka er vann, men ser bla en lakkskade på bakfangeren. Front og bakfanger må lakkeres på nytt, men venter til spoiler er i hus så jeg tar alt på en gang. ;)

DSC_0046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Kom Cecotto med helskinn da?

Mente de kun kom med delskinn og der stoffet var i M striper både i seter og dørtrekk.

Det stemmer nokk ikke nei. ;)

Cecotto kom ikke med helskinn, så din bil har nok fått byttet interiør.

Jo, den gjorde det.

Her er utstyrslista på bilen min og det står jo "Upholstery SCHWARZ LEDER (0203)"

Type Value

VIN xxxxxxxxxxxxAE40484

Type code 1005

Type M3 (EUR)

E series E30 ()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine S14

Displacement 2.30

Power 158

Drive HECK

Transmission MECH

Colour MACAOBLAU METALLIC (250)

Upholstery SCHWARZ LEDER (0203)

Prod.date 1989-05-30

Options

Code Description (interface) Description (EPC)

S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Windscreen, green-tinted upper strip

S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric

S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Window lifts, electric, front

S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours

S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger

S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Headlight vertical aim control

S551A ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL On-board computer II with remote control

S663A BMW BAVARIA C ELEKTRONIC Radio

S675A BMW SOUND SYSTEM Sound system

S681A DACHANTENNE Roof antenna

S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder

S795 M3 SONDERMODELL `89

Her er et eksempel på enda en med fullskinn. :)

http://www.bmwmregistry.com/detail.php?id=3011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det! Var å startet den opp for et par dager siden. Fyy som jeg lengter etter å kjøre denne igjen! :P

Var fristende å bare ta en tur oppover dalen her, men det er så gjørmete grusveier at det er best å la være. Får vel holde meg i skinnet..

Hva er pris på slikt da Raymond? Regner med SE vingen passer selv om jeg har den Cecotto-leppa under? Planen er å vente litt med å koste på den, da jeg har litt andre ting å bruke penger på for øyeblikket. :)

SE-vingen koster kr. 6200,- i carbon (har på lager) og 5200,- i glassfiber. Den passer over Cecotto-leppa. Vet Helge Vik kjører med den kombinasjonen på sin bil. SE-frontleppa koster kr. 2500,- i carbon. I tillegg så kommer evt. frakt. Vi kan sikkert få til en pakkepris, vettu... :)

Den SE-frontleppa.. Det er kun catkilleren du tenker på da ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Da var vannpumpe og termostat på tur. Ble straks dyrere deler når bilen har en M i navnet! :shock::P

Blir vel bytta når jeg får den ut fra vinterlagring. Er ikke noe gunstig å søle med frostvæske der den står nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært jævlig gøy, men da må det bli mange timer overtid fremover! Skal da pusse opp kjelleren å bygge større verranda og! #-o Det må nesten gå først..

Får se om det blir mulighet for overtid framover, så jeg kan sette av litt penger, så får vi se når det kommer skattepenger og feriepenger, hvordan det blir. Har litt trua på å få en rimelig bra slump med skattepenger i år! :D

Den kommer forresten ut av vinterdvale når været tillater det. ;) Er ikke sikker på når det blir.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Da er denne endelig ute av vinterlagring og! :) Har ikke fått vasket den skikkelig enda, bare spylt av den litt. ;)

Fikk på karbon leppe i dag, så venter jeg på ny bakspoiler med flipp i karbon. Den skulle komme rundt den 17. så håper jeg får den før helga. ;)

DSC_0490.jpg

DSC_0488.jpg

Brothers ;)

DSC_0483.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...