Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Gratulerer med ny bil, så meget fin ut den. Du bytter jo bil oftere en meg du ;)

Fornøyd med E60? Har solgt cab'en nå så er usikker på hva jeg skal ha. Foreløpig er A4en mer en bra nok men suget etter BMW er jo alltid der hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner folkens. Jeg er svært tilfreds med denne bilen og det skal det massive utstyrsnivået en del av æren for. Jeg kan ikke tenke meg hva den neste bilen blir ettersom kravene blir særere og særere når man blir vant til litt utstyr. Jeg har faktisk store tilvendingsproblemer ved å sette seg bak rattet i en bil uten aktiv styring.. Du gjør ikke et dumt valg ved å befinne deg bak rattet i en E60 kjennern.. Har du vurdert noe konkret? (btw. gratulerer med salg av E46)

Per dags dato befinner bilen seg hos lakkerer og regner vel med å få den tilbake i morgen eller i løpet av helgen så fremt formen min er i stand til å hente noen bil etter forrige ukes "eu-kontroll" på meg selv.. :lol:

Når det gjelder montering av LCI baklykter til E61 så bør ikke det by på noen problemer ved bruk av adapterkablene. Det skal jo være en grei operasjon å komme til lyktene som sitter i bagasjeluka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å spare litt først denne gangen. Men skal vel ikke se bort fra at jeg ratter rundt i en F10 eller F30 innen par år. Har vurdert 523i eller 325/8ix eller noe sånt. Men har lyst på litt utstyr igjen, da A4en er ganske ribba sånn sett. Men på en annen side så er den ganske morsom som vinter bil 4x4 er artig :)

Har fallt veldig for F10 etter at jeg fikk prøve 520d'en til en kompis, og den hadde utrolig mye artig utstyr :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder montering av LCI baklykter til E61 så bør ikke det by på noen problemer ved bruk av adapterkablene. Det skal jo være en grei operasjon å komme til lyktene som sitter i bagasjeluka.. :)

Snakker om Bruce-kabler her da?

Hvor vil du anbefale å kjøpe disse baklyktene? Er litt skeptisk til de som er på ebay, vet jo aldri hva en får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det mht. kablene.. Jeg ville kanskje forhørt meg med Arne R. her på forumet som har byttet til LCI baklykter på sin E61. Jeg er riktignok usikker på hva slags løsning han gikk for.

Bilen er forøvrig tilbake fra lakk med div. snacks påmontert.. Jeg pleier ikke å ha skitten bil, men 10 mil i regnvær gjør desverre sitt.. :roll:

7ojqejktgwvbwo169dzt.jpg

s50ami65adiijctplggs.jpg

mv2t6n7i6yd3p8i5j82z.jpg

v6b3v5rv8b6jsbrbwolj.jpg

60mba3hx4v629ynxer33.jpg

86g2eqxvesrrktz2sp1c.jpg

k7vzqv78jelm7eou5ure.jpg

58blvofq8i9xjguyihle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for store ord og fin ros karer. Bare H&R fjærer nå og sommerhjulene på så er jeg i mål foruten enkelte detaljer og shadowline. Heldigvis skriker ikke chromelistene rundt vinduet så fælt som det ville gjort med en mørk bil så de har ikke førsteprioritet.. Kommer med nye bilder i skikkelig dagslys når anledninger byr seg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...