Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Hva er den listen over de bestemte da? Hadde vært topp å sett du hadde gått for en farge, som feks imola, quartz metallic, smoked topaz, messing metallic, scarabgrønn, technoviolet, stratusgrå osv osv

Det er kun Ametrine metallic som ligger som forhåndsdefinert Individual-farge. Tror f.eks Moonstone eller Stratus grey kunne vært fine. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Det er kun Ametrine metallic som ligger som forhåndsdefinert Individual-farge. Tror f.eks Moonstone eller Stratus grey kunne vært fine. :) 

stemmer for stratus eller quartz vist du vil ha en bil som ikke blir for sær for markedet, men synst scarab hadde gjort seg også :D

 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ja, tja, jo. Kall meg gjerne ekkel, men jeg kjøper ikke en vinrød X5 til 1,3 millioner. Det skjer ikke. :P

Hehe. Hadde jeg skulle bruke en slik sum selv hadde jeg nok hatt mye mer fokus på gjensalgsverdi og slikt framfor bare hva som er kult, jeg også. Men lov å prøve :lol: Det fine med X5 er at den kler "fornuftige" farger som svart, hvit og grå vanvittig godt framfor mye annet av biler, så på ingen måte feil det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, papertiger skrev:

I individual kan du jo få hvilken farge du vil -men det koster kanskje mer enn det smaker - men av standardfarger var vel Mineralhvit lanseringsfargen vist med M sportpakken?

Det kan jeg bekrefte, det vil koste fra ca. 40.000 utover det som er definert i prislisten. Du må også beregne en helt annen leveringstid. Så lenge du plukker fra prislisten er det ca 10 uker, skal du ha individual farge og andre endringer må du legge til 20 uker ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La til carbon sort, Bowers & Wilkins, full merino skinnpakke og bakseteunderholdning i dag, og med det er alle mulige options (utenom svart grill og eksos) huket av. Jeg er fortsatt litt usikker på listene, men tror muligens jeg lander på 4KT matt antrasitt treverk. Orker virkelig ikke å tørke piano-listverk fire ganger om dagen, og attpåtil få en million riper hver gang man drar over mikrofiberen. Noen tips eller idéer?

Ellers ser det jo ut til at jeg skal få dreisen på blinklys- og vindusviskerhendelproblematikken min. Denne er på vei i posten. Her blir det en hybrid mellom G11 pre-07/2017, F15 og G05. Om prosjektet blir suksessfullt er det jo stort håp for fremtidige BMWer også, og for alle andre som også hater den mekaniske varianten! :D 

s-l1600-2.thumb.jpg.3408045c8b69ff924b453cac7a9cf92c.jpg

Bilder av treverket i kombinasjon med Coffee Merino (ikke fullskinnutsgave).
31934270538_be055a65fd_o.jpg
45805065031_0ea16c3ff9_o.jpg
45755788582_4ecdd91d1f_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et dumt valg det der. Liker blank finish, men du sparer jo mye tid og frustrasjon på å ha noe som er lettere å vedlikeholde. Det der kommer nok enda mer til sin rett med fullskinnsutgaven også, druknet litt mot det sorte på bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...