Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg blir helt overveldet over så mange, flotte kommentarer! :)

15 timer siden, Gabz skrev:

Herlig å se hvor langt du går for at dette gjøres skikkelig, ordentlig og ryddig. Respekt!

Skal man gjøre noe, kan man like gjerne gjøre det ordentlig. Slett arbeid fører bare til problemer, feilsøking og psykiske tilstander med OCDen, så det er ikke så mange andre alternativer egentlig. :P 

13 timer siden, Daniel. skrev:

Ser så voldsomt ut med å fjerne bakruten haha, men er forståelig. 

Uansett så blir resultatet veldig bra! Sort taktrekk gjør interiøret så mye penere i mine øyne. 

Hehe, man kunne velge å ta ut førersetet eller visstnok legge sjåførsetet maks tilbake (biler med komfortseter bak har høyere sittepute enn uten, så ser ikke helt at dette kunne vært mulig), men det er så lett å få skraper i interiøret med den slags, så det var like greit å gyve løs med utskjæring. I tillegg ga det et helt annet arbeidsrom og mye enklere med montasje.

8 timer siden, bricks skrev:

Du er riv ruskende gal😀.Ett fantastisk prosjektog en nydelig bil!

:D Takk for det!

8 timer siden, Evopower skrev:

Vanvittig.... imponert over kunnskapen du har på å bygge om på nyrere bmw 😀

Hvordan synes du lydopplevelsen er på b&o kontra logic7?

Takk for det! Helt klart mye klarere og mer presis lyd av B&O fremfor L7. Stor forskjell i høyttalere, diskanter etc. Jeg mangler ennå subbene under setet og forsterkeren, men alt i alt er det en meget stor forbedring. Jeg synes riktignok L7 spiller mer enn bra nok, så for mitt vedkommende var det utseendet som gjorde at jeg ville ha B&O.

5 timer siden, Frode D skrev:

Helt vanvittig! Jeg satt med åpen munn når jeg så at bakruten var fjernet. Hehe.

Sort tak gjør så mye, og kan bare forestille meg hvordan det føles med skinn og alcantara. 👌

Hehe :D

Ja, det gav et helt annet inntrykk av interiøret. Jeg skal få tatt noen bedre bilder snart, men vil helst få på plass de manglende delene så det rettferdiggjør inntrykket. Det blir liksom ikke det samme med sort tak og beige deksler. 

3 timer siden, sveigis skrev:

Fy søren ,du er dyktig og dette ble fint :)

Mer har jeg ikke å si .:)

Mange takk! :)

1 time siden, fxslin skrev:

Ble utrolig bra!!

Mange takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjennern skrev:

🏆 Har du fått montert full B&O nå?
Vel gjennomført så langt, interiør løftes mye med B&O, og sort tak så klart :)

Jeg mangler fortsatt subbene og forsterkeren, men ellers er det andre på plass. Tar dette etter hvert som jeg finner noe, da jeg er lite lysten på å bruke 20.000kr for disse tingene nå med det første.

56 minutter siden, Evopower skrev:

Byttet du bare høyttalerne eller alt?

Ja vil tro det er hakket bedre. Ikke at logic7 er noe dårlig det heller :D

Jeg kommer til å bytte alt, men per dags dato er det bare høyttalerne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Synes faktisk det var litt vakkert med håndtakene i beige farge :) Solskjermer og høytalerdeksel derrimot blir bedre i svart så alt står i stil :D

Utrolig bra jobba! Får ekstra driv når jeg ser deg gasse på sånn med bilene dine :P

Hehe, det ble kanskje ikke så ille med håndtakene, isolert sett, men nå ser det bare merkelig ut med beige mikrofoner og solskjermer. Viktig å ikke ligge på latsiden. :P 

3 timer siden, Gabz skrev:

Skulle akkurat til å si det samme, beige håndtak var faktisk veldig kult. Ga et individual-preg bare. 

..og jeg som har bestilt Individual-håndtak med sort pianolakk også. :D 

55 minutter siden, flobben skrev:

Blir super bra dette, hva er neste? Full adaptive led lamper foran hadde vært kult

Hehe, jeg vet ikke hva det neste blir. Adaptive LED blir det nok ikke, men hvem vet - jeg har jo sagt slikt før. Har faktisk fundert på å kjøpe noen amerikanske lykter slik at jeg får orange sidemarkeringslys, men det er betinget av at jeg finner et rimelig sett. Gidder ikke betale 10.000kr for to sidemarkeringslys. :) 

49 minutter siden, Reef89 skrev:

Ble skikkelig bra som vanlig :)

Takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...