Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige ord! Jeg er desverre ingen tilhenger av hvite/LED/blåe lys i ringene, så det utelukkes. E60/E61 lyktene domineres såpass mye av det orange feltet i overkant av lykten så det må etter mitt syn være en viss harmoni over ringenes farge og det orange markeringsfeltet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige ord! Jeg er desverre ingen tilhenger av hvite/LED/blåe lys i ringene, så det utelukkes.

+1111111 :D

Er helt enig. For all del, det ser veldig pent ut på nyere BMW-er som har dette originalt, men synes e60/61 tar seg best ut med det originale lyset. Jeg liker heller ikke blåhvite lys inni bilen, får interiøret til å se helt merkelig ut ettersom lysgjengivelsen på LED er søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke sett denne før, og må si gratulerer med meget pen bil, den ble ihvertfall det med modifiseringene du har gjort. Godt å høre at du ikke går for hvite ringer :P

forøvrig, må bare kommentere en ting fra første side, m57 sliter IKKE med sprekte manifolder. Dette er et problem som kom med m57n. Gamle m57 har støpt manifold i motsetning til de nyere. Ellers er jo dette gode og meget trivelige motorer, med relativt lite feil (dyser er et "problem" uansett hvilket merke en har). Godt potensiale for mer power også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
TRF, M57 i båd E53 og E39 har da hatt endel manifolder som har sprukket? Dog ikke så mye som E60..

Forøvrig en nydelig bil , med perfekt sete innstilling :P

Var ikke bare setene som fikk føle Maloi igår hørte jeg :P

Arbeidsjern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TRF, M57 i båd E53 og E39 har da hatt endel manifolder som har sprukket? Dog ikke så mye som E60..

Forøvrig en nydelig bil , med perfekt sete innstilling :P

Var ikke bare setene som fikk føle Maloi igår hørte jeg :P

Arbeidsjern!

Har han ikke klart å holde seg unna arbeid, enda han er i Oslo?!? Han er håpløs! :D Arbeidsjern + arbeidsnarkoman dekker ikke beskrivelsen av han engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der saltkjelen.. Tenkt å gjøre noe mer med den?

--------------------------

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=214945

Takk for hyggelig tilbakemelding! Bilen forblir ikke slik den er i dag, så neste på listen er høyglanspolert shadowline, H&R senkefjærer og Pirelli P-Zero Nero i 245/30 ZR20 og 295/25 ZR 20.. more to come.. 8)

TRF, M57 i båd E53 og E39 har da hatt endel manifolder som har sprukket? Dog ikke så mye som E60..

Forøvrig en nydelig bil , med perfekt sete innstilling :P

Så vidt meg bekjent har disse motorene vært plaget med sprukne eksosmanifolder og det er spesielt de tidligere utgavene som var værst. De nye manifoldene er byttemanifoiler som er en forbedret utgave. At disse har vært et problem kan man jo bare se på salgsstatistikkene for eksosmanifolder av.

Ellers må jeg nesten få takke igjen for en hyggelige skrukveld og din ekspertise, Morten! Setet forblir i dagens posisjon til neste gang! ;)

TRF, M57 i båd E53 og E39 har da hatt endel manifolder som har sprukket? Dog ikke så mye som E60..

Forøvrig en nydelig bil , med perfekt sete innstilling :P

Var ikke bare setene som fikk føle Maloi igår hørte jeg :P

Arbeidsjern!

Har han ikke klart å holde seg unna arbeid, enda han er i Oslo?!? Han er håpløs! :D Arbeidsjern + arbeidsnarkoman dekker ikke beskrivelsen av han engang :lol:

Definitivt ikke. Vi får gjøre det godt igjen på GS treffet i Bud. Regner Morten får dratt deg med dit Cato? Vi stiller mannsterke fra Oslo.. :D

Han skal få komme og hjelpe meg også hvis han vil jobbe :P må bare få tak i litt deler først :P

Med Morten sitt tempo bør du vel kunne ha bilen kjørbar igjen i løpet av Bud treffet.. :lol::D

Ellers følger noen bilder av vår nyervervelse.. E60 er ingen stor bil sammenliknet med denne og E39 er jo rene Toyota Yaris ved siden av dette igjen.. 760i eksos var jo et must!!.. :lol::mrgreen:

2efyjquc7xv7wb45vw8h.jpg

oju0k8cod5kr8yvxrh93.jpg

ch98h8vo98c5d815fiqe.jpg

k1mwbzkwtfpr2u14eik4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...