Gå til innhold

Thewiz's E36 Coupé - Tips?


downshift
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer lite om dagen med bilen. Har fått satt på vinterdekk og vasket og satt bort sommerdekk. Fikk tilbake det ene sommerdekket i dag, viste seg å være en liten lekk. Ble fikset, slapp å ordne nytt dekk. :)

Gadd ikke å sette på de to sommerdekkene igjen for så og bytte om til vinterdekk igjen om 1 mnd. :P

Blir mest sannsynlig senk neste uke. Må bare sjekke serienummer på TUV og på fjærer, vil gjerne ha dette godkjent i vognkort. :)

Gleder meg vilt til senk :D

Ellers har jeg funnet ut at hatthylle høytalerene er sprengt, høres jævlig ut. Legger til nye 6x9 høytalere til to-do lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer Angeleyes på bilen. Har sett litt på settet som selges på GS bildeler. Syns prisen var litt høy for noen ringer, men det får bare være. I dette settet, er det jo alt man trenger regner jeg med?

Er det lett å montere? Er lyset som angeleyes gir godt kjørelys i mørket, eller ser man ikke en dritt? :P Hvordan monterer man eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har noen baklykter eller diffuser til salgs er det bare å skrike ut :D

Klør i fingra etter å gjøre noe med bilen, må bare få lønn først :P

Legger til et bilde av bilen med skilt og vinterhjul :)

EDIT: Beklager for dårlig bildekvalitet, skal få tatt noen ordentlig bilder når jeg får ordna litt på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om det blir m-felger utover vinteren :)

Drev å shina motorrommet litt i dag og kom over luftfilteret. Lurer på om jeg skal oppgradere til et KN filter (kjegleformet). Hva er egentlig fordelen eller hva utgjør det å ha kjegleformet framfor det man har orginalt i bilen? Ser på koed.no, at de har både KN filtere som er "originale", altså flate og at de har kjegleformede.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut, takket være en veldig hyggelig kar på forumet (skal unngå brukernavn, så han ikke blir spammet ned med henvendelser) min utstyrliste :)

Fant ut at fargen på bilen min het GRANITSILBER METALLIC (237). Søkte litt rundt på nettet for å se om jeg fant noen tøffe bmwer med samme farge som min. Fant en jeg likte utrolig godt. Tror jeg skal ordne meg svarte nyrer på bilen min, fikk skikkelig lyst til det etter jeg så den her. :D

dscf1838s.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/268/dscf1838s.jpg

dscf1863se.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/14/dscf1863se.jpg

dscf1878s.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/41/dscf1878s.jpg

(Legger ut ekstra link til bildene, da bimmers ser ut som har problemer med visning av bilder)

Tror bilen min blir knallbra med M3-fanger og svarte nyrer. De orginale lyktene skal jeg beholde da, fordi de liker jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er innsatsfrilter, eller åpent du tenker på.... innsats er "idiot" sikkert mtp skjerming av varme fra motoren. muligens bilen vil bromme litt mer, men thats it... åpent filter MÅ skjermes fra motorens varme, hvis ikke, har det ofte en negativ virkning... om du tror bilen blir sprekere etc, så har det et navn og det er placebo effekten! bilen vil bromme godt med åpent filter, men thats it for det filteret også...

mange sier "Å bilen går mye bedre med åpent filter etc, men på en standar motor med så lite effekt, har det lite til ingenting å si... kun litt grommere låt fra motoren 8)

Slik som dette kan det gjøres... vet ikke om det kommer opp bilder siden opplasteren tuller!!

h7lvoxiob2i3w5zgwwmu.jpg

p0ypn5seoviynwplqq1t.jpg

zrrzjn57arg1w1f9prtw.jpg

dpe7a9c75bs6prhtu9ni.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, åpent KN filter kunne vært aktuelt da, morro med litt mer bromming :)

Blir ikke prioritert i første omgang ihvertfall, men blir nok etterhvert. Følger med avskjermingsplastikk i sånne KN filter kit eller?

Ser ikke bildene, last opp via imageshack.us og gi link istedetfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...