Gå til innhold

Anbefalte innlegg

11 timer siden, sveigis skrev:

For en nydelig bil altså😀❤️

Men handle altså kanskje ?

Er rart det der ,når man leker med tanken ,da skjer det somregel og .

Tusen takk! :D Må si at du har en fantastisk samling med biler nå. 

Har hatt E9x i nå 8 år snart og begynner å kjenne på at det er snart lenge nok. F2x eller F3x med B58 motoren er noe virkelig jeg kunne tenkt meg. Sekser med turbo er noe jeg virkelig kan tenke meg. :) 

1 time siden, ///M-ini95 skrev:

Rå bil @ahj :D ! Håper den havner i rette hender om du bestemmer deg for å selge. Ennå morsommere hvis bilen havner på forumet igjen :P

Tusen takk! :D Din er jo helt fantastisk! 

Det hadde vært både morsomt og rart. Jeg er trossalt den tredje, litt viktig for meg hvem den havner hos hvis jeg bestemmer meg for å selge. Føler det skjedde med E90. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Lita oppdatering. Ser det var sist oppdatering her i juni i fjor. 

Daglig i bruk og eneste som har skjedd siden sist er at bremseklossene ble bytte til EBC Yellow. 
Ellers så står bilen nå hos @lagunilla for litt terapi. Håper hans M4 kan snakke litt fornuft med min slik at ht pumpa kan levere riktig mengde bensin. Hu har blitt altfor vant til å stå siden av arbeidsbilen som er vag på jobb, det går ikke så bra i lengden 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Føler dette er litt rart å poste, men jeg vurderer salg av denne flotte bilen. Jeg nevnte noe om dette i fjor, men nå er jeg mer bestemt på salg. 

Er du interessert så ta kontakt :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Bilen er virkelig pen det er det ingen tvil om. Og de felgene forsterket bare det :D 

Du må gjerne sende meg litt salgs info på denne bilen, da denne er absolutt interessant for meg om jeg får solgt min E63.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2020 den 16.26, Saltkjelen skrev:

Herregud, denne E91en er så utrolig gjennomført. F8x-hjulene sitter også som et skudd! 

Det var en meget god investering 😃

5 timer siden, Gabz skrev:

Ja det var meget kledelig! :wub:

De sitter veldig godt! Har du fått fiksa xDriven din? 

9 minutter siden, Carlsius skrev:

Bilen er virkelig pen det er det ingen tvil om. Og de felgene forsterket bare det :D 

Du må gjerne sende meg litt salgs info på denne bilen, da denne er absolutt interessant for meg om jeg får solgt min E63.

 

Tusen takk! 😃 

Jeg sender over en pm i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å selge denne, er jo et smykke! Nye felgene sitter som et skudd. 

Bare få på grill med doble riller og lakkert de matte plastdetaljene i fronten, så blir det bra :D Sammen med aluminiumsskilt og sort N-merker da selvsagt ;) 

Også har @Saltkjelenfunnet noen fancy intrumentpanel til E9X, det er det bare å få kastet inn så blir den som ny: https://www.indiegogo.com/projects/bmw-retrofit-cluster#/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...