Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering med det som er gjort med bilen så langt i året. :) 

Bortsett fra setene har det kommet inn paddels fra F80/F82 

IMG_2562.thumb.JPG.f8318588828483bc2db95772ba144b72.JPG

Videre ble Ferric grey på speil gjort om til svart blank. Litt usikker på speilene, de blir nok lakk fargen med tiden. 

IMG_E2566.thumb.JPG.0b4401e76bd5c4ffb1a00fe3e5d69192.JPG

Etter å ha blitt inspirert av @Saltkjelen når man monterte et ekstra lys i bagsjen på i3 sin, måtte dette inn. Dette ble selvfølgelig gjort som @Saltkjelen pleier å gjøre det med y splitt kabel. Hadde jeg gjort det på en annen måte hadde han tatt bilen og permanent satt meg i en Skoda. 

Før og etter :) 

IMG_2560.thumb.JPG.1f27ef91f4478f064a6acad2d200284b.JPGIMG_2561.thumb.JPG.863ee78886308d1428057de57ee5d8e4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, papertiger skrev:

Oi, det var en fin mod! Stod å tenkte på en sånn lys-mod selv, skjærte du ut hull til lyset eller var det klarlagt fra før? Og så trakk du ledning under gulvet?

Er tre hull opp under kanten på venstreside. Det midtre passer perfekt for lampen, litt trimming av plasten på innsiden så smatt lyset på plass. :) 

Jeg trakk det langs lastekanten, da slapp jeg å demontere hele bagasjen for to kabler. Bare å gjøre det på din også, lett verdt tiden og pengene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, ahj said:

Er tre hull opp under kanten på venstreside. Det midtre passer perfekt for lampen, litt trimming av plasten på innsiden så smatt lyset på plass. :) 

Jeg trakk det langs lastekanten, da slapp jeg å demontere hele bagasjen for to kabler. Bare å gjøre det på din også, lett verdt tiden og pengene :D 

Thanks! Og Y-kabel, lages selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Bare å bestille, så skal jeg få ryddet (og bygget en ny) garasje(n) i mellomtiden! :D 

(kjenner jeg tempoet ditt rett hva gjelder soft close :P )

Er ikke ukjent at på enkelte ting er jeg litt treg, men det skal gå fortere denne gang enn de tidligere 😂

(Første unnskyldning kommer allerede nå) Skal ha inn innfellbare og avblendbare speilene, spess siden naboen har bestemt seg for å parkere ganske nærme. MEN! Når de er kommet i hus, da skal man også få inn de låsekassene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Søndag 31 oktober var det 10 år siden E90 ble hentet å eventyret Bimmers begynte. Veldig morsomt å se gjennom utvikling på både bilfronten og hva man selv tør å be gi se ut i av retrofit :) 

Siden man nevner retrofit. Så dukket det opp eske på døren. Oppi esken var det en eventyrsjokolade og et instrument. 

Men må si at instrumentet ikke var helt av det som kan spilles på. 

C0E00846-8003-4396-B353-A04CB860F449.thumb.jpeg.593e1e175e4da21aa8f092947c40457c.jpeg

Fra det å montere pedalsett og små koding på E90 til full ettermontering av kombi fra LCI M2. 

(Mitt org Black panel hadde passet helt nydelig i F20n din @papertiger *host* HINT *host*) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...