Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det viktigste er at man har lappen i behold! Blei selv stoppa av sivilen og det han sa var "Hei det er fra UP! Du jeg har en liten måling på deg jeg" og da visste jeg at lappen var trygg iallfall :) Men fy faen å man svetter når de kommer etter deg med blålys på og du skjønner at det er det deg dem skal ta, hadde selv hvilepuls på sikkert 200 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at man har lappen i behold! Blei selv stoppa av sivilen og det han sa var "Hei det er fra UP! Du jeg har en liten måling på deg jeg" og da visste jeg at lappen var trygg iallfall :) Men fy faen å man svetter når de kommer etter deg med blålys på og du skjønner at det er det deg dem skal ta, hadde selv hvilepuls på sikkert 200 :wink:

hehe samma her, blei målt til 115,5km/t i gjennomsnittsfart i 80sona... 2prikker og 7800 i bot...

Uendelig flaks at jeg beholdt lappen, da den ryker på 116 i 80soner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at man har lappen i behold! Blei selv stoppa av sivilen og det han sa var "Hei det er fra UP! Du jeg har en liten måling på deg jeg" og da visste jeg at lappen var trygg iallfall :) Men fy faen å man svetter når de kommer etter deg med blålys på og du skjønner at det er det deg dem skal ta, hadde selv hvilepuls på sikkert 200 :wink:

Sitter igjen med lappen og det er jeg glad for. hvilepulsen kjente jeg rimelig bra :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter gårsdagens møte med sivil snuten, blir det liten endring i planen for bilen. Planen var å kjøpe meg Performance eksos, men de pengene går til bota. Så håper på at jula kan bringe inn litt penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, føler med deg. Har selv vært i den situasjonen. Er utrolig sure penger å gi fra seg. Hvor høy var hastigheten? Antall prikker / bot?

121 i 100 sona, med 6 prikker :o 4900 i bot svei godt :o

Det verste er jo ikke pengene du må betale, men prikkene!! Blir ikke mye råkjøring framover nå på denne gutten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, føler med deg. Har selv vært i den situasjonen. Er utrolig sure penger å gi fra seg. Hvor høy var hastigheten? Antall prikker / bot?

121 i 100 sona, med 6 prikker :o 4900 i bot svei godt :o

Det verste er jo ikke pengene du må betale, men prikkene!! Blir ikke mye råkjøring framover nå på denne gutten :lol:

Blir ikke mye av det gitt :o Men gidder ikke å kjøre mot deg, taper uansett :lol: Synd at det ikke blir noe eksos på bilen med det første :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dystre tidene driver jeg å vurderer mye rart. Sånn som eksos, gateslicks mm.

Fant disse på schmiedmann, tror de kan passe bra som banefelger :D

hx3kft0a52zcmkk186yg.jpg

Vet ikke helt hva dere synes, bare å komme med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo samme felger på GS..

Men tenker det var en som satt litt godt nedi sete da onkel blå kom.. Kjedelig greier.. :/

Jaja, men ikke i 17" Billigere med 225/45-17 i toyo r888. ;) Satt rimelig godt i sete når jeg ble stoppa, veldig kjipt med den bota og prikkene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...