Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke gjort stort i det siste, var jo så smart å kjøpte en ix med turbo for å leke med i vinter så har dulla litt med den i stedet, men nå er den EU ok og klar for store snøfall så då får eg komme igjen med den twin turboen å få den klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort stort i det siste, var jo så smart å kjøpte en ix med turbo for å leke med i vinter så har dulla litt med den i stedet, men nå er den EU ok og klar for store snøfall så då får eg komme igjen med den twin turboen å få den klar!

Det er viktig å ha leketøy til vinterbruk og ja-Du må helsa Arvid&Co :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør han sikkert:) hadde jo en køhler bygd 2,5 i den forrige m3'n:)

Ah, det er deg ja :) Nå husker eg :idea: Tror ikke det er så lurt for lommeboka å få han til å bygge fullspecka motorsport s14, da snakker vi 200++

Ellers takker eg så mye for positive tilbakemeldinger folkens :) Kom gjerne med flere innspill, all feedback er god feedback !

Hovudfokus nå er finpuss for godkjenning og seriøs mapping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du tør og lage prosjekt trå nå når du har komme så langt og ser at dette kommer til og bli ein syksess ja :D Gleder meg stort til og høyra lyden i denne når du er ferdig mappa.

Du har sperren på 8000 nå det er vel litt for litte kurven peiker vel forsatt på opp da?? :D

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du tør og lage prosjekt trå nå når du har komme så langt og ser at dette kommer til og bli ein syksess ja :D Gleder meg stort til og høyra lyden i denne når du er ferdig mappa.

Du har sperren på 8000 nå det er vel litt for litte kurven peiker vel forsatt på opp da?? :D

Rune

Hehe- ja da va vel på tide, men suksess er da vel ikkje heilt enda! Lyden er ikkje så verst, du får komma å vurdera!

Når da gjelder sperra, så er da best å gi seg i tide, uansett hvilken retning kurven går. Med 94mm slag beg stempelhastighet å bli et "tema" på rundt 8500.. Og du veit, denne har eg lite lyst å rasa heilt med en gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vell følge med her på forumet og på denne bilen :) er org m3 dette her ja, M3Yngve..

Du får no heller ta deg en garagevisitt innimellom :) Du har ikkje en bærearm bak, sjåff side i delelageret ditt? Meg og mr Rune Eiken klarte å bøye den ene bærearmen sist bilen var i drift #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...