Gå til innhold

E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14


Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Jaggu har vi mye likt.

Samme navn, samme type bil, samme type felger, samme type bremser og sikkert noe mere jeg ikke ser. :applause:

Bra fyr du Yngve :wink:

Hahaha, vi har nok begge et godt utgangspungt :) Ser du har noe go prosjekter du og ja, det er bra :) Vi får fortsette slik, så blir ikke navnet "vannæret" med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Går rykte på bygde om at du har kjøpt enda ein e30, like gromm den og, eller?:-D

Joda, har enda en s14 motorisert e30 her (godkjent), ikkje heilt bestemt ka eg ska gjer med den endå. Da blir sannsynligvis m3 karosseri ombygging (har skjermene), hvit lakk og så har eg et sett med oz 18 til den og. Skal eg beholde den, blir det en nyere større motor ;)

Men først skal m3en på veien.

Er det forresten noen flinke karroseri folk her som tar en e30 til m3 convertering, så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rykte på bygde om at du har kjøpt enda ein e30, like gromm den og, eller?:-D

Joda, har enda en s14 motorisert e30 her (godkjent), ikkje heilt bestemt ka eg ska gjer med den endå. Da blir sannsynligvis m3 karosseri ombygging (har skjermene), hvit lakk og så har eg et sett med oz 18 til den og. Skal eg beholde den, blir det en nyere større motor ;)

Men først skal m3en på veien.

Er det forresten noen flinke karroseri folk her som tar en e30 til m3 convertering, så ta kontakt!

Den røde som nylig var for salg det? Eller noe du har hatt lenge . Forveten eg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig gromt prosjekt!!

Det hadde vært helt rått om du hadde gjort noe tilsvarende trimming på den andre bilen du har, men da med S38!!

Skulle vært gøy å sett hvor mye HK man kunne fått ut av en slik med tilsvarende jobb som du har gjort her på din s14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig gromt prosjekt!!

Det hadde vært helt rått om du hadde gjort noe tilsvarende trimming på den andre bilen du har, men da med S38!!

Skulle vært gøy å sett hvor mye HK man kunne fått ut av en slik med tilsvarende jobb som du har gjort her på din s14.

Hehe, s38 er kapabel på mye gamp og er jo en morro motor- og har selv hadt e30 med s38 som "daily driver" noen år.. Men både den og s14 er jo fra steinalderen, og ikke noe eg ville bygget på hvis eg først skulle valgt en uorginal motor igjen!

1min og 29sek ut i denne snutten kan du såvidt glimte og ikke minst høre min gamle e30, s38.b36 med ville kammer 8200rpm. 4.10 utveksling & ispigg. Et skikkelig morro konsept :

Dro bortimot 180 på strekka der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy du laget en topic!

Husker ennå telefonsamtalen med de råe spec'sene!

Passet servopumpa, slangene og tanken? ;-)

Hei du, var det deg fra bømlo? Ble desverre litt skuffa der, pumpa var ikke til s14.. Men eg skjønner det går an å ta feil, det var ganske likt. så "da går seg til" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Yngve changed the title to E30 M3 "CSL" 2.66L N/A S14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...